• سه‌شنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402111007503
  • منبع : نمایندگی مازندران

در دهه فجر صورت می گیرد

افتتاح ۷۱ پروژه کشاورزی در مازندران

افتتاح ۷۱ پروژه کشاورزی در مازندران

ایسنا/مازندران سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۷۱ پروژه تولیدی، زیربنایی و صنایع کشاورزی با ۸ هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال اعتبار در بخش کشاورزی استان مازندران افتتاح، کلنگ زنی و به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی مازندران، بابک مؤمنی اظهار کرد: پروژه های افتتاحی بخش کشاورزی برای ۲۲۱ نفر ایجاد اشتغال مستقیم کرده و ۵ هزار و ۹۲۹ خانوار از مزایای آن بهره مند می‎‌شوند.

مؤمنی با بیان اینکه ۴۰ پروژه آب و خاک با اعتبار ۶۴۷ میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح و ۵ هزار و ۷۳۹ خانوار از مزایای این طرح برخوردار می شوند، ادامه داد: ۶ پروژه بخش دام و طیور با اعتبار ۶۲۷ میلیارد ریال در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید و برای ۳۹ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

این مسئول با اشاره به افتتاح ۶ پروژه صنایع کشاورزی شامل صنایع تبدیلی، تکمیلی و مکانیزاسیون کشاورزی با اعتبار هزار و ۳۵ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۶۴ نفر، گفت: ۵ پروژه باغبانی با اعتبار ۱۱۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۸ نفر دهه فجر امسال در مازندران به بهره‌برداری می رسد.

وی با بیان اینکه ایام اله دهه فجر امسال ۷ طرح شیلاتی و آبزی پروری نیز با اعتبار ۳ هزار و ۵۲۷ میلیارد ریال و اشتفال مستقیم برای ۶۰ نفر افتتاح و بهره برداری می شود، تصریح کرد: ۴ پروژه حوزه دامپزشکی با ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال مستقیم برای ۵۰ نفر دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران یک طرح در بخش شرکت شهرک های کشاورزی شامل احداث استخر ذخیره آب مجتمع گلخانه ای با ۷۷ میلیارد ریال اعتبار و ۳۰ خانوار برخوردار و ۲ طرح عشایری با ۲۲ میلیارد ریال اعتبار و ۱۶۰ خانوار بهرمند را از دیگر طرح های قابل افتتاح بخش کشاورزی استان دهه فجر امسال برشمرد.

وی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبیین و آگاهی مردم از خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه در بخش کشاورزی است، گفت: ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران برنامه ریزی های لازم برای مشارکت مردم به ویژه بهره برداران بخش کشاورزی و برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های انقلاب از طریق مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر را انجام خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha