• سه‌شنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402111007158
  • خبرنگار : 50189

در یادواره شهدای امدادگر حمله تروریستی کرمان مطرح شد

خانواده‌های شهدا با رفتار و گفتارشان دشمنان را مایوس کردند

خانواده‌های شهدا با رفتار و گفتارشان دشمنان را مایوس کردند

ایسنا/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: خانواده شهدا همواره دشمنان را مایوس کردند و اولین صحبت خانواده‌های شهدای حمله تروریستی کرمان خطاب به رژیم کودک‌کش اسرائیل این بود که ما را از شهادت نترسانید، ما پیرو ولایت هستیم و شهدایمان را تقدیم نظام کردیم.

رضا فلاح صبح امروز ۱۰ بهمن ماه در یادواره شهدای امدادگر حمله تروریستی کرمان (مکرمه حسینی و علیرضا سعادت ماهانی) اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر راه این دو شهید بزرگوار را ادامه خواهند داد.

وی بیان کرد: شهید علیرضا سعادت ماهانی از خادمین موکب‌های اربعین در دو سال اخیر بود و این مهندس، کار برق کشی موکب‌ها را انجام می‌داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: شهید مکرمه حسینی عاشق شهادت بود و وقتی نام او را برای خدمت دهی به زائران حاج قاسم سلیمانی اعلام کردیم تا ساعت سه بامداد نخوابید و گریه می‌کرد که فردا خادم زائران حاج قاسم هستم.

وی در ادامه اظهار کرد: خانواده شهدا همواره دشمنان را مایوس کردند و اولین صحبت خانواده‌های شهدا خطاب به رژیم کودک‌کش اسرائیل این بود که ما را از شهادت نترسانید، ما پیرو ولایت هستیم و شهدایمان را تقدیم نظام کردیم.

فلاح با اشاره به زمان حمله تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان عنوان کرد: در زمان بسیار کمی بعد از حادثه، پیکر شهدا توسط امدادگران و نجاتگران با همکاری دستگاه‌های امنیتی، انتظامی منتقل و منطقه تخلیه شد.

وی با یادآوری برگشت امدادگران و نجاتگران در ساعت ۱۹ همان روز حادثه به مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: خیلی از حادثه نگذشته بود که مسیر عبور و مرور زائران به حالت اولیه برگشت و برخی از امدادگران در بیمارستان‌ها حضور یافتند و به کادر درمان کمک کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از عشق امدادگران به کارشان سخن گفت و افزود: از ظرفیت هلال احمر برای تغسیل پیکرهای شهدا استفاده کردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha