• دوشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402110906637
  • خبرنگار : 50286

فرماندار عنبرآباد خطاب‌ به مجریان انتخابات:

با رعایت حق‌الناس، همه برای انتخابات پرشور تلاش کنند

با رعایت حق‌الناس، همه برای انتخابات پرشور تلاش کنند

ایسنا/کرمان فرماندار عنبرآباد بر لزوم رعایت حق‌الناس و صیانت از آراء مردم تاکید کرد و زمینه برگزاری انتخابات سالم و پرشور را خواستار شد. 

یزدان افشاری پور امروز ۹ بهمن ماه در اولین نشست کمیته انتخابات شهرستان عنبرآباد حضور پرشور پای صندوق‌های رأی را حائز اهمیت دانست که چشم همه دنیا به مشارکت عمومی است و افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است که بر عهده آحاد مردم و دست اندرکاران است، لذا باید از تک تک آراء مردم ضمن رعایت حق‌الناس، صیانت شود. 

فرماندار عنبرآباد مشارکت در انتخابات را یک اصل دانست و گفت: خدمت صادقانه مسئولان به مردم در جامعه امید ایجاد می‌کند و باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود.

وی مجریان انتخابات را در برگزاری انتخابات سالم موثر دانست و اظهار کرد: تمهیدات مجریان انتخابات برای برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و با رعایت اصل بی طرفی موجب اعتماد سازی در بین مردم می‌شود.

افشاری پور با بیان اینکه رای مردم امانت و حق‌الناس است، گفت: فرآیند تشکیل هیات اجرایی و انتخاب اعضای شعب کاربر نماینده فرماندار انجام شده و افراد صالح و بدون سوگیری سیاسی انتخاب شده‌اند.

فرماندار عنبرآباد افزود: همه موظف هستیم یک انتخابات سالم و پرشور را در سطح شهرستان برگزار کنیم تا باز هم شاهد تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های انقلاب باشیم. 

وی افزود : لیست‌های مجریان انتخابات با مشورت اعضای شورای تامین شهرستان مشخص شده تا به طور دقیق از آراء مردم صیانت شود. 

افشاری پور با تاکید بر این که شرایط پشتیبانی از انتخابات باید مهیا شود، اظهار کرد: در این راستا در چارچوب قانون از امکانات موجود دولتی، خودرویی و نیروی انسانی استفاده می‌شود. 

وی با بیان این که بیش از ۴۰ درصد شعب اخذ رأی در اماکن جدید تعریف شده‌اند، گفت: این مهم با توجه به مشکلاتی که سال‌های قبل وجود داشت، انجام شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha