• شنبه / ۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402110704938
  • خبرنگار : 50176

فرماندر ازنا خبر داد:

تأیید صلاحیت ۳۳ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دورود و ازنا

تأیید صلاحیت ۳۳ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دورود و ازنا

ایسنا/لرستان فرماندار ازنا از تأیید صلاحیت ۳۳ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دورود و ازنا خبر داد.

محمدرضا فاتحی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان ازنا تعداد واجدین شرایط رای بر اساس آخرین آمار سرشماری سال ۱۳۹۵ بیش از ۶۱ هزار نفر است.

وی ادامه داد: در مجموع عوامل ۸۴ شعبه اخذ رای اعم از هیأت اجرایی، هیأت نظارت، هیأت بازرسی، عوامل انتظامی، عوامل ستاد انتخابات و سایرین از جمله خدمتگزاران و سرایداران مدارس قریب بیش از ۱۲۰۰ نفر هستند.

فرماندار ازنا ادامه داد: آنچه تاکنون در مرحله اول به صورت رسمی اعلام شده ۳۳ نفر از داوطلبین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس در حوزه انتخابیه دورود و ازنا صلاحیتشان به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

وی یادآور شد: برخی نیز صلاحیت‌شان محرز نشده که فرایند بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان همچنان ادامه دارد و اعتراضات از طریق این شورا در حال بررسی است و نتایج متعاقباً اعلام خواهند شد.

فاتحی بیان کرد: ما امروز در ستاد انتخابات شهرستان ازنا آمادگی صدرصدی برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را داریم و در همین زمینه همه مقدمات قانونی برای برگزاری انتخابات فراهم شده است.

این مسئول گفت: تهمیدات لازم جهت وضعیت آنتن دهی شعب اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی در دو مرحله انجام گرفته است و موارد قطعی ارتباط مرتفع شده. در بخش جاپلق عمده مشکل ارتباطی و مخابراتی را داشتیم که با همکاری و مساعدت مخابرات لرستان دکل مخابراتی با تجهیزات روز نصب و تا قبل از انتخابات راه اندازی خواهد شد.

فرماندار ازنا افزود: جلسه تعیین اعضای شعب به اتمام رسیده و چینش‌ها نهایی شده است. عوامل ستاد انتخابات شهرستان از هفته گذشته ثبت اسامی اعضای شعب در سامانه جامع انتخابات وزارت کشور در دست اقدام قرار گرفته و با برنامه‌ریزی خوبی که انجام شده طی هفته‌های آتی جلسات آموزشی نیز برای اعضای شعب برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: کمیته پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان نیز با محوریت دادگستری ازنا تشکیل جلسه داده و مصوباتی را نیز بمنظور پیشگیری از تخلفات احتمالی به همراه داشته است که با همکاری خوب دستگاه قضایی و امنیتی و انتظامی مسائل این حوزه به طور دائم‌ رصد و پیگیری خواهد شد.

فاتحی تصریح کرد: ما به عنوان‌ مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به هیچ عنوان از گروه، جریان و جناح خاص سیاسی وابستگی و دلبستگی نداریم و تنها وجه اشتراک همه مجریان انتخابات قطعاً صندوق‌های رأی است و مجدداً بر اصل بی‌طرفی و عدم جانبداری کلیه عوامل تأکید می‌کنیم.

انتهی پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha