• پنجشنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402110503558
  • خبرنگار : 50177

امام جمعه الیگودرز:

دهه فجر هویت نظام، انقلاب و ملت ماست

دهه فجر هویت نظام، انقلاب و ملت ماست

ایسنا/لرستان امام جمعه الیگودرز گفت: دهه فجر هویت نظام، انقلاب و مظهر و تجلی عزم ملی ملت ماست.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی سرلک شامگاه چهارم بهمن‌ماه در شورای اداری شهرستان الیگودرز که با محوریت برنامه‌های دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: سه عامل مهم اسلام، رهبری عالمانه و ملکوتی امام یعنی نقش ولی‌فقیه و مردم پیروزی انقلاب اسلامی را در برابر طاغوت رقم زدند. 

وی با بیان اینکه دهه فجر هویت نظام انقلاب و ملت ماست و دنیا انقلاب اسلامی را با دهه فجر می‌شناسد، بیان کرد: این دهه مظهر و تجلی عزم ملی ملت ما است، انقلابی که مرهون حضور حماسی مردم در عرصه های مختلف آن است.

 سرلک به انتخابات آتی اشاره و اضافه کرد: همه ما سرباز نظام، ولایت و خادم مردم هستیم، هرگاه دشمنی دشمنان بیشتر شده، حضور مردم در صحنه نیز بیش از گذشته شده است، مطمئن باشید در انتخابات نیز شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود.

امام جمعه الیگودرز گفت: از ابتدای فرایند انتخابات نه از فردی حمایت کردم و نه علیه کسی سخن گفته ام، هیچگونه توصیه و دخالتی در تایید یا رد افراد نداشته ام، هرسخن و گفته ای به غیر از این کذب محض است.

در ادامه این جلسه فرماندار الیگودرز گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است. در این راستا کتابچه خدمات بزرگ نظام اسلام و دولت دراین شهرستان در حال تدوین است.

ایمان خسروی بیان کرد: مردم مومن الیگودرز در جریان انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند، لذا حق این شهرستان است که بیشترین پیشرفت و توسعه داشته باشد.

وی گفت: علی رغم تمام تهمت‌هایی که در این مدت در خصوص انتخابات زده شده است، اما ما تلاشمان این بوده که زمینه برای حضور همه داوطلبان در انتخابات فراهم شود، هیئت اجرایی نیز به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت همه آحاد مردم است.

وی خواستار ارتباط بیشتر دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها با هدف بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

در این جلسه سرهنگ یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز نیز گفت: امروز توجه به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد زیرا دشمن تلاش دارد تا با القای ناامیدی و یاس در جامعه مانع از دیدن حقایق واقعی خدمات رسانی به مردم شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha