• سه‌شنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402110302475
  • خبرنگار : 50126

مشاور استاندار ایلام در امور جوانان:

جوانان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم هستند

جوانان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم  هستند

ایسنا/ایلام مشاور استاندار ایلام در امور جوانان با تأکید بر اینکه جوانان با ارائه ایده‌های نو در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نقش‌آفرینی کنند، گفت: نشست‌های هم‌اندیشی و دیدارهای چهره به چهره با جوانان در تمامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

«مرتضی سبزی» در نشست هم‌اندیشی با جوانان شهرستان‌های آبدانان، دهلران و مهران که به صورت جداگانه در روزهای دوم و سوم بهمن با حضور فرمانداران و مدیران ورزش و جوانان شهرستان‌ برگزار شد، با اشاره به ظرفیت تاثیرگذار جوانان در عرصه‌های مختلف، اظهار کرد: امروز نقش و جایگاه جوانان بر کسی پوشیده نیست و این قشر به‌عنوان سرمایه کشور، نقش تعیین کننده‌ای در پیشرفت و توسعه استان و کشور دارند.

وی با بیان این‌که هر چه جلوتر برویم این اثرگذاری بالنده‌تر و پیشرفته‌تر خواهد شد، به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و اظهار کرد: این بیانیه نقشه راه برای رسیدن به چشم‌اندازهای انقلاب در ۴۰ ساله دوم است.

مشاور استاندار ایلام در امور جوانان با بیان این‌که هسته اصلی مخاطبان در بیانیه گام دوم انقلاب «جوانان» هستند، افزود: سکاندار اصلی در ۴۰ ساله دوم انقلاب جوانان بوده و این خود اهمیت تاثیرگذاری این قشر از جامعه را دو چندان کرده است.

سبزی با اشاره به انتخابات اسفندماه و لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، بر ضرورت نقش جوانان در مشارکت حداکثری در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد و ادامه داد: جوانان با ارائه طرح‌ها و ایده‌های نو در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش‌آفرینی کنند، در این راستا بهترین ایده مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

وی  با اشاره به اهتمام مدیریت ارشد استان و استاندار ایلام به اهمیت جوان و جوان‌گرایی نیز گفت: دیدار با جوانان هر شهرستان، به‌صورت مجزا و جداگانه در دستور کار قرار داد تا با احصا نظرات، پیشنهادات و راهکارها، در راستای ارتقای کارکرد جوانان و استفاده از ظرفیت آنان، برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، در ابتدای این جلسات نیز فرمانداران آبدانان، دهلران و معاون فرماندار مهران، گزارشی از اقدامات انجام گرفته در سطح شهرستان‌های خود در حوزه جوانان ارائه و اعضای حاضر در جلسه نیز در خصوص مسائل مختلف امور جوانان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha