• پنجشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402102820388
  • منبع : نمایندگی مازندران

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

مقدمات دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به مازندران در دست بررسی است

مقدمات دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به مازندران در دست بررسی است

ایسنا/مازندران معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: هدف از سفر به مازندران بازدید و افتتاح تعدادی از طرح‌ها و بررسی نیازها به منظور فراهم کردن مقدمات سفر دور دوم هیات دولت سیزدهم به این استان است. ‎

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، داوود منظور امروز در بدو ورود به فرودگاه رامسر در گفت‌و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هدف ما این است که قبل از سفر دور دوم رییس جمهور به استان مازندران که در اوایل سال آینده انجام خواهد گرفت، ببینیم که مصوبات طرح های دور اول سفر دولت در این خطه تا چه مرحله ای پیشرفت کرده است تا مقدمات سفر دور دوم فراهم شود.

وی افزود: این سفرهای استانی در راستای بازدیدهای میدانی در استان ها انجام می گیرد که در همین ارتباط نیز امروز چند افتتاح و بازدید طرح در مازندران داریم که افتتاح نخستین طرح سد لشتو رامسر در غرب مازندران است.

وی بازدید از بیمارستان تنکابن، افتتاح نیروگاه ۶ مگاواتی میاندورود ساری، افتتاح فاز اول پارک موزه دفاع مقدس ساری و واحد ساوین تاب انواع نخ پنبه ای و الیاف مصنوعی قائمشهر، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از جمله برنامه های سفر خود به مازندران اعلام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۲:۵۷

سلام سپاس لطفاً کمربندی ناتمام علمده تاشکو جاده کناره نوشهر که خیلی برای اقتصاد کشور به بندر نوشهر برای سرعت بخشیدن حمل نقل کالا بسیار مهم است شهر بندری آزاد نوشهر برای ترانزیت نمی تواند از معبر داخل شهر علمده استفاده کند ظاهر سردمداران علمده کارشکنی وایراد بنی اسرائیلی می گیرند و برای کمربندی ناتمام پل روگذر تعریف کردند که آنهم در حال سکته است این پروژه ناتمام برای امنیت و بدافند عامل غیر عامل مهم است سپاس تشکر پاینده باد شهیدان ایران زمین