• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402102719910
  • خبرنگار : 50181

۵۰ مصوبه کارگشا برای توسعه سرپل‌ذهاب

۵۰ مصوبه کارگشا برای توسعه سرپل‌ذهاب

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به مصوبات خوبی که برای توسعه شهرستان سرپل‌ذهاب به تصویب رسید، گفت: تلاش می‌کنیم بخش زیادی از مصوبات تا نیمه شعبان اجرایی شود.

محمد طیب صحرایی در جلسه عصر امروز (۲۷ دی) شورای اداری شهرستان سرپل‌ذهاب با اشاره به مصوبات در نظر گرفته شده برای این شهرستان، اظهار کرد: این مصوبات در ۱۹ بخش اصلی است. 

وی با تاکید بر اینکه بخش عمده این مصوبات باید تا نیمه شعبان اجرایی شود، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم کارهایی که قرار است انجام شود همزمان با نیمه شعبان ‌و اندکی مانده به ایام انتخابات عملی شود.

صحرایی از مدیران دستگاه‌ها خواست برای هر اقدامی که انجام می‌دهند پیوست انتخابات در نظر بگیرند و کارهایی که انجام می‌شود با جشن ملی و اسلامی انتخابات گره بخورد.

وی با بیان اینکه آنچه که برای سرپل ذهاب مصوب شده هم از استان و هم از طریق فرمانداری به صورت روزانه رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت اجرای مصوبات شهرستان‌های استان مناسب است.

استاندار کرمانشاه بر لزوم اولویت‌بندی مصوبات نیز تاکید کرد و افزود: در شهرستان سرپل‌ذهاب آب اولویت اساسی است و باید یک کارگروه آب متشکل از دستگاه‌های مربوطه برای پیگیری امور برگزار شود.

 بالغ بر ۵۰ مصوبه برای توسعه شهرستان سرپل‌ذهاب 

به گزارش ایسنا، از مهمترین مصوبات سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه به سرپل‌ذهاب می‌توان به آبرسانی به ۴۵ روستا تا نیمه شعبان اشاره کرد.

پیگیری جذب اعتبارات برای دفع فاضلاب و مهار آب‌های سطحی، تعیین تکلیف آبرسانی به اراضی کشاورزان در دشت ذهاب جنوبی و رفع مشکلات نیروگاه برق‌آبی پیران از دیگر مصوبات بود.

همچنین مقرر شد تا پایان سال مشکل تحویل زمین ۵۳ هکتاری جهت اجرای نهضت ملی مسکن رفع و تحویل سه بلوک مسکن مهر آسیب دیده در زلزله سال ۱۳۹۶ هم انجام شود.

پیگیری رفع نقاط حادثه‌خیز محورهای شهرستان و همچنین پیگیری و بررسی اجرای تقاطع غیرهمسطح «کل داوود» از دیگر مصوبات سفر استاندار برای سرپل ذهاب بود.

احداث نیروگاه برق ۶۰ مگاواتی، تکمیل روشنایی معابر خارج از شهر تا قبل از اربعین ۱۴۰۳، احداث زمین چمن مصنوعی روستایی، اختصاص دو میلیارد تومان برای تکمیل خدمات گردشگری پیران، احداث بازارچه صنایع دستی، احداث ناحیه صنعتی سرپل ذهاب، صدور مجوز مرکز نمایشگاهی در سرپل ذهاب و … از دیگر مصوبات مهم و دستاوردهای سفر استاندار برای شهرستان سرپل ذهاب بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha