• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402102719140
  • خبرنگار : 71145

اشغالگران اجساد شهدای نابلس را ربوده و خودرویشان را مصادره کردند

اشغالگران اجساد شهدای نابلس را ربوده و خودرویشان را مصادره کردند

خبرنگار الجزیره گفت: نیروهای اشغالگر خودرویی را که با پهپاد در خیابان القدس، مجاور اردوگاه آوارگان بلاطه در شرق نابلس هدف قرار دادند، توقیف کردند و همچنین اجساد مردان جوانی را که در این خودرو بودند، ربودند.

به گزارش ایسنا،‌ این خبرنگار خاطرنشان کرد: نیروهای آمبولانس پس از ریختن شن و ماسه در محل خودروی هدف قرار گرفته توانستند بقایای پیکر یکی از شهدایی که نیروهای اشغالگر جا گذاشته بودند، بیابند.

وی تأیید کرد که نیروهای اشغالگر از شهر نابلس و نزدیکی اردوگاه بلاطه در شرق این شهر عقب نشینی کردند.

خبرنگار الجزیره پیشتر گفته بود: نیروهای اشغالگر یک خودروی فلسطینی را در خیابان القدس در شرق شهر نابلس در کرانه باختری اشغالی با پهپاد هدف قرار دادند.

این خبرنگار تصریح کرد: نیروهای اشغالگر از رسیدن نیروهای آمبولانس به منطقه بمباران جلوگیری کردند و به سمت کادر آمبولانس آتش گشودند.

بامداد امروز حدود ۳۰ خودروی نظامی اشغالگران در میان پرواز هواپیماها و پهپادهای صهیونیستی بر فراز آسمان اردوگاه بلاطه، به تعدادی از منازل یورش بردند و چندین خیابان را در آنجا تخریب کردند.

درگیری‌ بین رزمندگان مقاومت و نیروهای متجاوز از ورودی جنوبی اردوگاه پیش از گسترش به چند محله آغاز شد و صدای انفجارهای زیادی شنیده شد.

نیروهای اشغالگر مستقر در نقطه نظامی مستقر در کوه گرزیم نیز همزمان با تهاجم گسترده به اردوگاه بلاطه، بی‌هدف تیراندازی کردند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که نیروهای هلال احمر توانستند تکه‌های بدن یک شهید را از محل انفجار خودروی فلسطینی در اردوگاه بلاطه بیرون بکشند.

در پی شهادت سه فلسطینی در حملات پهپادی صهیونیست‌ها مساجد شهر نابلس در عزاداری برای سه شهید اعتصاب همه جانبه اعلام کردند.

ارتش اشغالگر از ترور عبدالله ابو شلال در اردوگاه بلاطه خبر داد

ارتش رژیم صهیونیستی و سرویس امنیت عمومی (شین بت) در بیانیه‌ای مشترک از ترور عبدالله ابو شلال در حمله پهپادی به خودرواش خبر دادند.

در این بیانیه در توجیه شهادت ابو شلال ادعا شده‌است که ابو شلال قصد داشت در آینده نزدیک عملیاتی علیه نیروهای اشغالگر انجام دهد.

نیروهای اشغالگر نزدیک به دو سال است که ابو شلال را تعقیب کرده و بیش از یک بار خانه خانواده او را ویران کردند که آخرین مورد در اوت گذشته بود.

گردان‌های شهدای الاقصی - تیپ طولکرم - با بیش از یک کمین دقیق به نیروهای اشغالگر در محور مدارس حمله کردند که تلفات مستقیم در صفوف آنها برجای گذاشت. منابع خبری به المیادین گزارش دادند که درگیری با نیروهای اشغالگر در طولکرم منجر به شهادت ۴ جوان شد.

منابع المیادین و رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نیروهای «ارتش اشغالگر» در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه به مناطق مختلف شهرها و اردوگاه‌ها در کرانه باختری یورش بردند.

این منابع افزودند که درگیری بین رزمندگان مقاومت و نیروهای اشغالگر در حوالی اردوگاه بلاطه رخ داد و اشغالگران برخی از جاده‌های داخل اردوگاه را با بولدوزر تخریب کردند که همزمان با آوردن نیروهای کمکی بیشتر به سمت آنجا در حمایت از یورش بودند.

این منابع با اشاره به پرواز شدید هواپیماهای تجسسی اشغالگران در حریم هوایی اردوگاه بلاطه، در زمانی که درگیری‌های بسیار شدیدی با «ارتش اشغالگر» آغاز شد، توضیح دادند که نیروهای متجاوز هنگام هجوم به کمپ با مواد منفجره دست ساز هدف قرار گرفتند. به گزارش رسانه‌های محلی فلسطین، نیروهای رژیم صهیونیستی به روستای بورین در جنوب شهر نابلس نیز یورش بردند.

نیروهای اشغالگر همچنین به شهر البیره یورش بردند و به یک ساختمان تجاری و یک مرکز درمانی در محله المصایف یورش بردند.

رزمندگان مقاومت فلسطین یک بولدوزر رژیم صهیونیستی را در اردوگاه طولکرم در حالیکه شاهد درگیری با نیروهای اشغالگر بود، با یک بمب هدف قرار دادند.

در قلقیلیه، در مرکز غربی کرانه باختری، همزمان با پرواز هواپیماهای شناسایی اسرائیلی که در ارتفاع پایین پرواز می کردند، نیروهای اشغالگر به چندین محله در شهر یورش بردند.

​انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha