• سه‌شنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402102619010
  • خبرنگار : 50652

معاون فرمانده ستاد کل فرماندهی سپاه عنوان کرد:

تضعیف ارتباط مردم و اصناف، اصلی‌ترین راهبرد دشمن

تضعیف ارتباط مردم و اصناف، اصلی‌ترین راهبرد دشمن

ایسنا/گلستان معاون سیاسی فرمانده ستاد کل فرماندهی سپاه با بیان اینکه دشمن از طریق رسانه ها به دنبال بالا بردن سطح انتظارات و تضعیف ارتباط بین مردم و اصناف با ایجاد جنگ «اقتصادی» است، افزود: تقابل ایران و آمریکا صرفاً منحصر به عرصه نظامی نیست.

علی کارگر عصر سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ در نشست بصیرتی اصناف و بازاریان که در اتاق اصناف گرگان برگزار شد با بیان اینکه اصناف از ضریب هوشی بالایی برخوردار هستند، اظهار کرد: هوشمندی از ویژگی های افرادی است که در بازار فعالیت دارد.

وی با اشاره به گریز ناپذیری تقابل ایران و آمریکا، عنوان کرد: در یک فرآیند کلی نمی‌توانیم جامعه و اقتصاد ایران را تحلیل کنیم و در کنار آن نگاهی به روابط ایران و آمریکا نداشته باشیم، این چیزی است که در روابط این دو کشور گریز ناپذیر است.

معاون سیاسی فرمانده ستاد کل فرماندهی سپاه با توضیح اینکه قبل از انقلاب، دکتر مصدق در راستای سیاست موازنه منفی به سراغ آمریکا رفت، گفت: با دقت و توجه در تاریخ متوجه می‌شویم همان آمریکایی‌ها بر علیه مصدق کودتا کردند چرا که آنها معتقدند هیچ کشوری نباید در منطقه قدرت و استقلال داشته باشد.

کارگر در ادامه با بیان اینکه تقابل ایران و آمریکا صرفاً منحصر به عرصه نظامی نیست، عنوان کرد: ما در همه عرصه‌ها از جمله رسانه، فرهنگ، اقتصاد، بهداشت، درمان و غیره شاهد این تقابل بوده و هستیم و جایی درگیر جنگ هستیم که در آنجا موازنه وجود ندارد.

وی عرصه نظامی را آشکارترین تقابل بین ایران و آمریکا دانست و بیان کرد: حوزه اقتصادی همان جایی است که موازنه برقرار نیست، به همین سبب ما درگیر جنگ اقتصادی هستیم زیرا قدرت اقتصادی ما نسبت به آمریکا قابل مقایسه نیست.

معاون سیاسی فرمانده ستاد کل فرماندهی سپاه، هدف جنگ اقتصادی آمریکا با ایران در سطح کلان را براندازی عنوان کرد و افزود: آمریکا این هدف را از طریق ایجاد اعتراضات دنبال کرده و با این تعبیر که «اعتراضات محصول نارضایتی است»، از طریق رسانه ها به دنبال بالا بردن سطح انتظارات بوده که یکی از اصلی ترین راهبردهای دشمن تضعیف ارتباط بین مردم و اصناف است.

کارگر در پایان با بیان اینکه در جنگ اقتصادی، آمریکا قصد دارد که فروش نفت، سرمایه گذاری در ایران و ارزش پول ملی را به صفر برساند، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ناامن سازی کشور بوده و در این صورت هیچ صنفی قادر به فعالیت نخواهد بود و برای خنثی کردن این توطئه حضور حداکثری در انتخابات، سبب افزایش امنیت در کشور خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha