• سه‌شنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402102618503
  • خبرنگار : 71295

افزایش کیفیت خدمات‌رسانی حمل و نقل دریایی جزیره خارگ

افزایش کیفیت خدمات‌رسانی حمل و نقل دریایی جزیره خارگ

ایسنا/بوشهر بخشدار ویژه خارگ گفت: کیفیت خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل دریایی جزیره خارگ افزایش یافته است.

محمدرضا دشتی زاده ظهر در نشست با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بندر خارگ، یکی از بنادر مهم و راهبردی ایران اسلامی به شمار می‌رود.

وی افزود: بندر خارگ، به عنوان هاب مسافری استان بوشهر، روزانه میزبان بیش از ۴۰۰ مسافر از در پایانه مسافری مروارید است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: در حوزه زیر ساخت بندر خارگ اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که شایسته تقدیر است.

وی یادآور شد: کیفیت خدمات‌رسانی به مردم جزیره خارگ در حوزه حمل و نقل دریایی افزایش یافته که این‌ روند تداوم خواهد داشت.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز ابراز داشت: سامانه فروش بلیط اینترنتی بنادر استان بوشهر به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

 محمد شکیبی نسب افزود: بندر خارگ، در سازمان بنادر و دریانوردی کشور، دارای جایگاه ویژه‌ای است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: ایمنی و امنیت دریانوردی در حوزه بنادر و دریانوردی استان در اولویت امورات این اداره کل قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha