• جمعه / ۲۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402102215665
  • خبرنگار : 50658

دوئل فوتسالیست‌های کراپ و ایرالکو در بازگشت خوراکچی به الوند

دوئل فوتسالیست‌های کراپ و ایرالکو در بازگشت خوراکچی به الوند
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر،کراپ الوند از فوتسالیست‌های ایرالکو اراک پذیرایی می‌کند، حضور خوراکچی سرمربی قبلی کراپ و فعلی ایرالکو نیز در الوند بدون شک بر جذابیت‌های این بازی اضافه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی عصر جمعه با برگزاری هشت دیدار پیگیری می‌شود که کراپ الوند در خانه میزبان ایرالکو اراک خواهد بود.

تیم‌های کراپ الوند و ایرالکو اراک در شرایطی در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که هر ۲ تیم پس از هفته‌های بدون پیروزی، هفته قبل بازی خارج از خانه خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشتند.کراپ بردی شیرین در خانه پالایش نفت کسب کرد و ایرالکو هم سه امتیاز شیرین مقابل تماشاگران قمی دشت کرد.

۲ تیم با برد هفته گذشته با روحیه بالایی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت ۲ تیم با برتری چهار بر یک کراپی‌ها به پایان رسید و بدون شک دیدار جمعه با توجه به موقعیت ۲ تیم در جدول رده‌بندی از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود.

اما نکته مهم این دیدار بازگشت محمود خوراکچی سرمربی سابق کراپ به الوند است. این مربی که با وجود نتایج بسیار خوب در کراپ، فصل گذشته از این تیم جدا شد حالا با انگیزه بالا به الوند بازگشته تا شایستگی‌هایش را به رخ تیم سابقش بکشد.

البته علی افضل سرمربی کراپ و بازیکنان این تیم هم سرشار از انگیزه هستند تا با رسیدن به دومین برد متوالی در نیم‌فصل دوم به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سر و سامان بدهند.

تیم کراپ در صورت برتری در این بازی با توجه به سایر نتایج می‌تواند رتبه خود را در جدول تک رقمی کند. در سوی مقابل هم ایرالکو با پیروزی در این بازی هم امتیاز با کراپ می‌شود اما پیروزی کراپ اوضاع این تیم را بهتر خواهد کرد.

با اعلام کمیته داوران فوتسال علی حفیظی، رضا پورشایگان، صادق محمدی و امیر باقری قضاوت دیدار تیم‌های کراپ و ایرالکو را بر عهده خواهند داشت.

پرافتخارترین مربیان لیگ با جایگاه عجیب

بدون شک دیدار ۲ تیم کراپ الوند و ایرالکو اراک فارغ از جایگاه عجیب ۲ تیم نبرد مربیان ۲ تیم است، جایی که ۲ سرمربی با افتخارات زیاد در قعر جدول رده‌بندی تیم‌های خود را روانه این دیدار می‌کنند.

خوراکچی با تیم ایرالکو به سالنی پای می‌گذارد که روزگاری تشویق شده و میدانی که پیش از حضور افضل، طرفدارانش خواهان او بودند و مدیران با بی‌میلی او را بی‌انگیزه کردند تا از کراپ برود.

از سویی دیگر علی افضل که سابقه قهرمانی لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا را هم در کارنامه دارد، در اتفاقی عجیب و باورنکردنی رتبه یازدهم جدول را در اختیار دارد، جایی در پایانی‌ترین نقطه سرمربی که روزگاری تیم‌هایش سوگلی لیگ بودند.

مبارزه حساس هفته نوزدهم، شبیه به توری قربانی کننده‌ است که در رودخانه پهن شده و مشخص نیست که کدام ماهی را صید می‌کند و پیروزی در این دیدار می‌تواند پناهگاهی برای مربیان و بازیکنان بسازد که شدیداً به آن نیاز مبرم دارند.

کراپ به دنبال سه امتیاز بازی خانگی

آن طور که سرمربی کراپ الوند می‌گوید: بازیکنانش پس از بازی با نفت آبادان و سه امتیاز خارج از خانه از انگیزه بالایی برخوردارند. علی افضل دیدار با ایرالکو سخت می‌داند و اعتقاد دارد شاگردانش با هوشیاری در این بازی حاضر خواهند شد.

سرمربی کراپ استفاده امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران را برگ برنده تیمش می‌داند و می گوید: تلاش مجموعه کادرفنی و بازیکنان این است که امروز با پیروزی از زمین بازی خارج شویم.

تیم کراپ الوند در بازی‌های نیم فصل دوم به مانند نیم‌فصل نخست روند پیروزی‌های خود را از هفته گذشته آغاز کرده و باید دید نماینده استان می‌تواند برای دومین هفته متوالی این بار مقابل ایرالکو طعم پیروزی را بچشد.

حضور خوراکچی سرمربی قبلی کراپ و فعلی ایرالکو نیز در الوند بدون شک بر جذابیت‌های این بازی اضافه خواهد کرد.

تیم کراپ در صورت برتری می‌تواند خود را بدون احتساب سایر نتایج به رده نهم برساند که البته این عنوان در پایان هفته نوزدهم هم نمی‌تواند دلگرم کننده باشد.

در صورت باخت کراپ ایرالکو خود را هم امتیاز با کراپ می‌داند و بدون شک این پیروزی می‌تواند برای نماینده اراک و خوراکچی فارغ از سه امتیاز یک پیروزی شیرین و جذاب باشد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha