• چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402102014841
  • منبع : نمایندگی سمنان

در دولت سیزدهم؛

حتی یک واحد صنعتی در ۱۹ شهرک صنعتی استان سمنان تعطیل نشده است

حتی یک واحد صنعتی در ۱۹ شهرک صنعتی استان سمنان تعطیل نشده است

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به اقدامات حمایتی دولت از صنایع و صاحبان تولید گفت: حتی یک واحد صنعتی در ۱۹ شهرک صنعتی استان سمنان تعطیل نشده است.

سید محمدرضا هاشمی ، استاندار سمنان چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ در نشست تبیینی با جمعی از ائمه جمعه، علما و روحانیت شهرستان گرمسار که در محل سالن کنفرانس شهرداری گرمسار برگزار شد با اشاره به کسب رتبه های نخست و برتر استان سمنان در سطح کشور، اظهار کرد: موفقیت های حاصل شده در استان سمنان مرهون همراهی مردم و تلاش مسئولان و هم گامی روحانیت معزز است.‌
وی با تاکید بر حجم وسیع اعتبارات تخصیص یافته به استان گفت: بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و تسهیلات بانکی در سفر ریاست جمهور به استان سمنان تخصیص یافته و جذب شد.
استاندار سمنان تصریح کرد: با تلاش های انجام شده نرخ اشتغال استان سمنان پس از ۱۸ سال به ۵.۷ درصد رسید که امری قابل توجه برای استان سمنان است.‌
هاشمی با اشاره به اهتمام دولت در رونق اقتصادی اظهار کرد: در طی فعالیت دولت سیزدهم، حتی یک واحد صنعتی در ۱۹ شهرک صنعتی استان نیز تعطیل نشده است.
رئیس شورای تامین استان سمنان، با تاکید بر آمادگی استان برای انجام انتخابات، گفت: آنچه در انتخابات اهمیت دارد، اصل نظام و مشارکت قوی مردم است.
استاندار سمنان، انتخابات ۱۱ اسفند را نخستین انتخابات در دولت سیزدهم برشمرد و ادامه داد: انتخابات اسفندماه از اهمیت بسیار ویژه و بالایی برخوردار است.
وی با تقدیر از ستاد انتخابات استان عنوان کرد: در سطح استان سمنان، تمامی شرایط برای برگزاری انتخابات، آماده و مهیا است.
وی در پایان تاکید کرد: آنچه در انتخابات اهمیت دارد، اصل نظام و مشارکت قوی مردم است.
 حجت الاسلام والمسلمین آرامی، امام جمعه گرمسار نیز در این نشست گفت: امروز افتخار همه ما این است که سرباز ولایت و گوش به فرمان ولی فقیه هستیم.‌

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه اولویت تبلیغی همه ما باید دغدغه های رهبر معظم انقلاب باشد، ادامه داد: امروز وضعیت کشور ما با تمام دنیا همانند وضعیت جبهه حق و جبهه باطل در سال ۶۱ هجری قمری است.‌

وی تاکید کرد: عدم مشارکت در انتخابات موجب افزایش مشکلات برای کشور خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha