• چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402102014226
  • خبرنگار : 71516

دستور به بیمارستان‌های شمال اراضی اشغالی جهت آمادگی برای شرایط اضطراری

دستور به بیمارستان‌های شمال اراضی اشغالی جهت آمادگی برای شرایط اضطراری

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های شمال اراضی اشغالی دستور داد تا آماده فعالیت در موارد اضطراری باشند.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی به تمام بیمارستان‌های شمال اراضی اشغالی دستور داد تا آماده فعالیت در موارد اضطراری و استقبال از هزاران مجروح در یک دوره زمانی کوتاه باشند.

خبرگزاری آناتولی به نقل از کانال «کان» وابسته به سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی (رسمی) اعلام کرد که مدیر کل وزارت بهداشت به همه بیمارستان‌های این رژیم دستور داده‌است که باید ظرف ۲۴ ساعت پس از درخواست، به حالت اضطراری درآیند.

این شبکه عبری نوشت: این وزارتخانه به بیمارستان‌ها دستور داد تا با توجه به تشدید تنش در مرزهای شالی در روزهای اخیر، آماده پذیرش هزاران مجروح شوند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی همچنین به بیمارستان‌های شمالی نظیر «زیو» در صفد و مرکز پزشکی الجلیل در نهاریا دستور داد تا برای «وضعیت جزیره متروک»، یعنی امکان ماندن برای روزها بدون تجهیزات پزشکی، دارو و غذا آماده شوند.

سه شنبه حزب‌الله لبنان مراسم تشییع پیکر وسام الطویل، فرمانده میدانی و مسئول یگان الرضوان را که توسط رژیم صهیونیستی ترور شد، در شهرک خربه سلم در جنوب لبنان برگزار کرد.

این مراسم با حضور نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان و حامیان حزب‌الله برگزار شد. قبل از آغاز مراسم پهپاد صهیونیست‌ها خودرویی را در این شهرک هدف قرار داد که منجر به آتش‌سوزی در آن شد.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر مرزهای اراضی اشغالی و لبنان نیز شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله است. این رژیم و آمریکا نگران تشدید درگیری‌ها در جبهه شمال و وقوع جنگی گسترده هستند.

درحالی که جنگ غزه همچنان ادامه دارد، اخیرا رژیم صهیونیستی صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس را در ضاحیه جنوبی بیروت به همراه همرزمانش ترور کرد. به دنبال ترور وی حزب‌الله لبنان حملات خود را علیه رژیم صهیونیستی تشدید کرده‌است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha