• دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402101812672
  • منبع : بازار

گام بلند شرکت‌های ایرانی برای ورود به بازار جهانی محصولات آرایشی، بهداشتی و شوینده

گام بلند شرکت‌های ایرانی برای ورود به بازار جهانی محصولات آرایشی، بهداشتی و شوینده

(ایران کازمتیکا) با ارائه آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تولیدی شرکت‌های دانش بنیان به کار خود پایان داد

به گزارش ایسنا به نقل از گروه زر، در نمایشگاه امسال که از ۱۲ دی ماه به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاهی هتل المپیک تهران برگزار شد، شرکت های بزرگ فعال در حوزه تولید محصولات بهداشتی ،آرایشی و شوینده از جمله زرفارما، پاکسان، فیروز؛ پدیده شیمی قرن، لابراتوار دکتر اخوی حضور داشتند  

گام بلند شرکت‌های ایرانی برای ورود به بازار جهانی محصولات آرایشی، بهداشتی و شوینده

شرکت دانش بنیان زرفارما در این نمایشگاه پیشنهاد استفاده از مواد افزودنی جدید خود برای ارتقای خواص کیفی محصولات آرایشی و بهداشتی که می تواند بازارهای جدید خارجی برای محصولات ایرانی ایجاد کند را مطرح کرد که مورد استقبال  مدیران  شرکتهای  حاضر در نمایشگاه قرار گرفت.  

گام بلند شرکت‌های ایرانی برای ورود به بازار جهانی محصولات آرایشی، بهداشتی و شوینده

امسال شرکت زرفارما که یکی از شرکت های گروه صنعتی و پژوهشی زر می باشد، ۴ محصول نشاسته (ذرت؛ پری ژل و اصلاح شده)، مالتو دکسترین، گلوکز و فروکتوز را به صاحبان صنایع آرایشی و بهداشتی معرفی و عرضه کرد .

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha