• شنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402101611382
  • منبع : دانشگاه هنر

بیانیه دانشگاه هنر در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان

بیانیه دانشگاه هنر در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان

دانشگاه هنر با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد و شهادت جمعی از هموطنان عزیز را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، دانشگاه هنر، در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد به فضل ونصرت الهی و پشتیبانی از ولی امر حکیم خویش، دیری نخواهد پایید که دست انتقام الهی از آستین اراده‌ این ملت، بیرون آمده و دامن آلوده‌ آمریکا و اولاد شرور و نامشروعش اسرائیل و داعش را خواهد گرفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام پروردگار شهدا ومظلومان وسلام ودرود بر مولایمان مهدی (عج) و امام روح الله(قدس سره) ترور، زخم آشنایی که سالهاست سینه‌ی این ملت، با درد و جراحت آن خوکرده است و دستهای آلوده‌ی تروریست، نام سرخ بیش از هفده‌هزار شهید از فرزندان این ملت را در کارنامه‌ی سراسر وقاحت و شقاوت خویش ثبت نموده‌است. و چه جای تعجب است که آمریکا و رژیم کودک‌کش اسرائیل، داعش این ولد نامشروع خویش را چون جسدی مردار کنار دست خویش محفوظ داشته اند تا در مواردی اینچنین، جانی تازه بر آن بدمند و مجری نقشه‌های کثیفشان و عامل وقوع جنایاتشان قرار دهند و چنین ددمنشانه واژدهافش، نقشه‌ی کشتار دلدادگان و زائران سردار مبارزه با تروریست را در مزار این مجاهد نستوه طرح بریزند.

کاش چشمهای کورشان یکبار برای همیشه بر این حقیقت عظیم گشوده می‌شد که ملتی که سرور آزادگان جهان را الگوی خویش می‌داند، از مرگ و شهادت نمی‌هراسد و مرگ سرخ را فخر خویش می‌داند و اگر بارها سگهای هاری چون داعش را به جان مردمان این سرزمین بیندازند، حرف وسخن این ملت یکیست و همان سخن پیر و مرادشان است که فرمود: بکشید مارا ملت ما بیدارتر میشود...

به گزارش نمایندگی ایسنا در دانشگاه هنر، دانشگاه هنر ضمن ابراز انزجار ومحکومیت این حادثه‌ی تروریستی، اعلام می‌دارد، که به فضل ونصرت الهی وپشتیبانی از ولی امر حکیم خویش، دیری نخواهد پایید که دست انتقام الهی از آستین اراده‌ی این ملت، بیرون آمده و دامن آلوده‌ی آمریکا و اولاد شرور ونامشروعش اسرائیل و داعش را خواهد گرفت، وسیلی سخت‌ و جبران ناپذیری بر سیاه رویان تروریست خواهد نواخت.

چنان که آن رهبر فرزانه‌ فرمود: که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد و این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله./ و ما النصر الا بالله العزیز الحکیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha