• چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402101309591
  • خبرنگار : 50037

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای خبر داد

افتتاح ۱۳ طرح فنی‌وحرفه‌ای کشور در دهه فجر

افتتاح ۱۳ طرح فنی‌وحرفه‌ای کشور در دهه فجر

ایسنا/همدان رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از افتتاح و بهره برداری ۱۳ طرح فنی حرفه ای طی دهه مبارک فجر در سطح کشور خبر داد.

عرفان خسرویان چهارشنبه، ۱۳ دی در آیین افتتاح آموزشکده فنی‌وحرفه‌ای دخترانه اسدآباد، اظهار کرد: در دولت سیزدهم ۲۶ طرح دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در سراسر کشور تکمیل و بیش از ۲۰ هزار صندلی برای آموزش‌های فنی حرفه‌ای به ظرفیت کشور اضافه شده است ضمن اینکه ۱۳ طرح دیگر فنی‌وحرفه‌ای نیز طی دهه فجر امسال در سطح کشور افتتاح خواهد شد.

وی مطرح کرد: سالم‌ترین و در دسترس‌ترین راه ایجاد اشتغال در کشور توسعه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای بوده و شعار ما در دانشگاه این است که فنی‌حرفه‌ای کمترین زمان دسترس‌پذیری به شغل به شمار می‌رود.

خسرویان گفت: دانشجویان این آموزشکده درخواست‌هایی داشتند که به طور قطع نسبت به آنها رسیدگی خواهیم کرد و حتماً فازهای بعدی تکمیل پروژه‌های این دانشکده را ادامه خواهیم داد.

استاندار همدان نیز با اشاره به حادثه غم‌انگیز و تأسف‌بار شهادت تعدادی از هموطنان کشور در مراسم چهارمین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این اقدام تروریستی ناشی از حقد و کینه دشمنان انقلاب بوده و نشانه آن است که حاج قاسم چقدر در دنیا تأثیرگذار بوده و چقدر دشمنان را دچار کینه و دشمنی کرده بود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر بگوییم سردار حاج قاسم سلیمانی نجات‌بخش مردمان و مستضعفان در عصر معاصر بوده است، اغراق و غلو نکرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم آموزشکده فنی‌وحرفه‌ای دخترانه شهرستان اسدآباد شامل ساختمان آموزشی شهیدان فتحعلی و علی‌اکبر رستمی، سلف سرویس و تعمیر و تجهیز خوابگاه سرای دانشجویی ریحانه‌النبی این با صرف اعتباری افزون بر ۴۲ میلیارد تومان به افتتاح و بهره برداری رسید.

در حال حاضر این دانشکده دارای پنج رشته تحصیلی با ۳۰۰ دانشجو است. خوابگاه آموزشکده نیز در چهار طبقه با ظرفیت ۳۰۰ دانشجو با زیربنای ۳۶۰۰ مترمربع و زیربنای سلف سرویس نیز ۹۰۰ متر با ظرفیت ۲۰۰ دانشجو است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha