• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402101208070
  • منبع : نمایندگی اردبیل

جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با خانواده شهید «حسین حسن پور» دیدار کردند

جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با خانواده شهید «حسین حسن پور» دیدار کردند

ایسنا/اردبیل به مناسبت هفته گرامیداشت «زن و مقام مادر» و هفته گرامیداشت «مقاومت» و به منظور تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل به همراه مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل با خانواده معظم شهید «حسین حسن پور» دیدار کردند.

حسام رسولی رئیس جهاددانشگاهی اردبیل در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته «زن و مقام مادر» و هفته گرامیداشت «مقاومت» یاد و نام شهدای گرانقدر ایران اسلامی افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران آبروی این مرز و بوم و مایه عزت و سرافرازی کشور در تمامی عرصه‌ها هستند.

رسولی با بیان اینکه قدردانی از زحمات و فداکاری خانواده شهیدان جزو وظایف شرعی و ملی است تصریح کرد: شهدا زنده‌اند و نیازی به گلباران و و عطرافشانی ندارند بلکه ما باید دلهایمان را شستشو دهیم و برای ادامه راه شهیدان تلاش کنیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، بهره‌مندی از معنویت خانواده شهدا را از اهداف دیگر برگزاری این دیدارها عنوان کرد و ادامه داد: ما همچنان نیازمند جهاد در راه شهدا هستیم.

وی به شیطنت‌های دشمنان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز شیطنت‌های داخلی بسیار خطرناک‌تر از شیطنت‌های دشمنان خارجی است .

همچنین در ادامه، مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل نیز، ضمن گرامیداشت هفته زن و مقام مادر، این مناسبت را بهانه‌ای برای تجدید عهد و پیمان دوباره با شهدا و خانواده معظم آنها خواند گفت: مردم کشور باید قدردان از جان گذشتگی و فداکاری این ایثارگران باشند.

نوری پایبندی به ارزش‌های انقلاب و حفاظت از درخت تنومند انقلاب را وظیفه همگانی دانست و افزود: منافقین از اوایل انقلاب درصدد براندازی این انقلاب هستند و همواره تلاش کرده اند آن را تضعیف نمایند.

در این دیدار مادر شهید والا مقام حسین حسن پور به بیان خاطراتی از شهید پرداخت .

گفتنی است؛ شهید حسین حسن پور، در سال ۱۳۶۲ در سن ۱۵ سالگی و در عملیات والفجر ۴ در منطقه مریوان به درجه شهادت نائل شده است . همچنین جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل قبل از دیدار با خانواده معظم شهید «حسن پور» مزار این شهید والا مقام را عطرافشانی و گلباران کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha