• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402101207972
  • خبرنگار : 50534

ایران قوی؛ زنجان سربلند/۲۱

روند انتقال تعدادی از ساکنان منطقه "کوی فلسطین" زنجان آغاز شد

روند انتقال تعدادی از ساکنان منطقه "کوی فلسطین" زنجان آغاز شد
عکس تزئینی است

ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه روند انتقال تعدادی از ساکنان منطقه کوی فلسطین آغاز شد، گفت: ساکنان کوی فلسطین همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، بر اساس اولویت در چند مرحله از دی‌ماه تا خردادماه سال آینده به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده می‌شوند.

اصغر اسماعیلی امروز (سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران، گفت: در سفر دور اول رئیس جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه‌جایی ساکنان محله کوی فلسطین از سوی رئیس جمهور صادر شد و در این راستا مطالعات اجتماعی اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام گرفت.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری  و تلاش استاندار و هماهنگی صورت گرفته تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه‌جایی قرار گرفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه بعد از سفر رئیس جمهور به استان طرح جابه.جایی کوی فلسطین از اولویت‌های مهم اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان قرار گرفت، گفت: خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام گرفته چهار خانواده از ساکنان کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده شدند.

اسماعیلی با بیان اینکه همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، ساکنان کوی فلسطین براساس اولویت در چند مرحله جابه‌جا می‌شوند، گفت: در زون سوم ۶۳ واحد مسکونی کوی فلسطین زنجان از دی ماه تا خرداد سال آینده به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده می‌شوند.

وی تصریح کرد: تعدادی از واحدهای مسکونی در منطقه کوی فلسطین زنجان که در محدوده راه‌آهن هستند در اولویت نخست برای جابه‌جایی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۱۳۰ واحد مسکونی در منطقه کوی فلسطین وجود دارد که این تعداد طی سه فاز جابه‌جا و براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha