• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402101107744
  • خبرنگار : 71592

نتانیاهو: اجازه نمی‌دهیم مردم غزه به شمال این منطقه بازگردند

نتانیاهو: اجازه نمی‌دهیم مردم غزه به شمال این منطقه بازگردند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز -دوشنبه- مدعی شد، این رژیم اجازه نخواهد داد مردم غزه به شمال این منطقه بازگردند و اولویت بازگشت شهرک‌نشینان به منطقه غلاف غزه است.

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم گفت: ما به مردم غزه اجازه بازگشت به شمال این منطقه را نمی‌دهیم و هیچ تصمیمی جز این وجود ندارد.

وی افزود، اولین ماموریت تل‌آویو این است که شهروندان خود را به منطقه «غلاف غزه» بازگرداند.

به نقل از الجزیره، نتانیاهو در ادامه گفت: هیچ تغییری در دستورات جنگ وجود ندارد و ما طبق آنچه که منافعمان حکم می‌کند عمل می‌کنیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اختلافات موجود با دولت آمریکا گفت: توافق‌ها و اختلافاتی با واشنگتن داریم.

پیش از این هم  «بتسلئیل اسموتریچ»، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه باید مردم غزه را به مهاجرت تشویق کرد، گفت، صهیونیست‌ها تمایل دارند که به نوار غزه بازگردند زیرا منطقه زیبایی است و صحرا را به مکانی شکوفا تبدیل خواهند کرد!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۱ ۲۱:۳۸

بنام خدا تو نتان یاهوی کودک کش عددی نیستی تا برای ملت قهرمان غزه فلسطین تکلیف روشن کنی ! خیلی ریزی ! این ملت قهرمان فلسطین هستند که با این جنایاتی که انجام دادی دیگر اجازه نداری همراه با ارازل دولتت و ساکنین فریب خورده اسراییل قلابی در سرزمین فلسطین بمانید پایان رژیم جعلی و نسل کش اسراییل را خودتان رقم زدید و بفضل الهی نزدیک است که شبکه مقاومت اسلامی پایان شما جنایتکاران را رقم بزنند .

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۱ ۲۳:۵۷

آقای نتانیاهو!!بهت ثابت میکنیم که سرزمین پاک فلسطین جای لجنهایی همچون شما وشهرک نشینان متجاوزنیست، دوران جولانتان سپری شد،پیروزی مقاومت نزدیک است خداکندکه بتوانیم جلوفرارت را بگیریم ای جنایتکارِ کودک کش!@@@.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۰۱:۱۴

بسم الله الرحمن الرحیم سکوت و عدم عکس العمل تمام مسلمانان جهان یعنی شریک ظلم و ظالمان بودن و از جبهه باطل حمایت کردن جنگ با امام حاضر حضرت مهدی موعود است.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۱۱:۰۲

نظر من اینه که جلو فرار کودک کشها گرفته شود و اینا باید قیمه قیمه شوند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۱۶:۳۶

نتانیاهو ثابت کرد که حماس راهی جز پاکسازی غزه از وجود صهیونیست ندارد باید اسرائیل نابود شود تا آخرین نفر تا آخرین قطره خون

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۲۱:۰۷

با سلام نتانیاهو غلط کرده چیز زیادی خورده.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۲۳:۴۱

باید به نتانیاهوی پیر خرفت حیوان صفت گفت که تو ۲۲هزار زن و کودک را کشتی تا غزه را بگیری اما به یاری خدا آه کودکان تو را خواهد گرفت و تو تصرف غزه را نخواهی دید چرا که تو بزودی زود نابود میشه و اسرائیل ازبین خواهد رفت خون هر شهید قطره ای از دریا را تشکیل می دهد و دریای خون تو را غرق خواهد کرد به زودی زود