• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402101107417
  • خبرنگار : 50180

دیدار با ۲۴ هزار خانواده ایثارگر کرمانشاه در طرح "سپاس"

دیدار با ۲۴ هزار خانواده ایثارگر کرمانشاه در طرح "سپاس"

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از انجام بیش از ۲۴ هزار و ۵۵۲ دیدار با خانواده شهدا و جامعه ایثارگری استان از ابتدای امسال در قالب طرح "سپاس" خبر داد.

خسرو شهیدی در گفت و گو با ایسنا، بزرگداشت شهدا و ایثارگران را تکریم ارزش ها عنوان و اظهار کرد: در این دیدارها تلاش می کنیم ضمن سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، در جهت حل مشکلات احتمالی آنها هم تلاش کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه برای حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران به همراهی همه دستگاه‌ها نیاز داریم، گفت: انتظار داریم همه نهادها برای کمک به حل مشکلات جامعه ایثارگری استان با مجموعه بنیاد شهید استان همراهی داشته باشند.

شهیدی ادامه داد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثار در کنار حل مشکلات آنها می تواند در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نیز تاثیرگذار باشد.

شهیدی با اشاره به ضرورت معرفی شهدا و ایثارگران به جامعه، گفت: شهدا و ایثارگران می توانند الگوی خوبی برای جامعه باشند، لذا باید آنها را به جامعه به خصوص جوانان معرفی کنیم.

شهیدی تاکید کرد: معرفی شهدا به جامعه زمینه الگوپذیری نسل جوان از این چهره های تاثیرگذار را فراهم کرده و تداوم این امر می تواند به شناخت بیشتر مردم از شهدا منجر شود.

 وی با بیان اینکه باید قدردان جانفشانی‌ و از خودگذشتگی‌ شهدا و رزمندگان باشیم، افزود: اگر از این عزیزان قدردانی نکنیم چگونه می توانیم انتظار داشته باشیم در آینده  و در صورت مواجه شدن با خطر شاهد پای کار آمدن جامعه برای مقابله با دشمنان باشیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ هزار و ۵۵۲ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان داشته‌ایم، ابراز امیدواری کرد این میزان تا پایان سال به ۲۷ هزار دیدار برسد.

 وی یادآور شد: سال گذشته سهمیه استان کرمانشاه برای اجرای طرح سپاس دیدار و سرکشی از ۲۷ هزار خانواده شهید و ایثارگر اعلام شده بود که در نهایت این دیدارها از مرز ۲۸هزار خانواده عبور کرد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha