• شنبه / ۹ دی ۱۴۰۲ / ۲۲:۵۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402100906203
  • خبرنگار : 71659

نتانیاهو: ما همیشه، در هر زمان و مکان علیه ایران اقدام می‌کنیم

نتانیاهو: ما همیشه، در هر زمان و مکان علیه ایران اقدام می‌کنیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه تل آویو «همیشه و در هر مکان علیه ایران اقدام می‌کند»، بار دیگر ایران را به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم کرد و مدعی شد که «تهدیدات تهران در صورت دستیابی به سلاح هسته‌ای بیشتر خواهد شد».

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب در اظهاراتی تکراری علیه ایران گفت: «ما همیشه و در هر مکان و زمان علیه ایران اقدام می کنیم و همه می دانند که تهدیدات تهران در صورت دستیابی به سلاح هسته ای بیشتر خواهد شد».

وی در ادامه از آمریکا به دلیل حمایت تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی و مواضع واشنگتن در شورای امنیت تقدیر و تشکر کرد و گفت: «در حالی که اهداف خود را در غزه دنبال می کنیم، با فشار بین المللی روبرو هستم».

وی همچنین حزب الله لبنان را تهدید کرد و گفت: «اگر حزب الله جنگ خود در جبهه شمالی را توسعه دهد، ضربات غیر قابل توصیفی را دریافت خواهد کرد».

نتانیاهو همچنین مدعی شد که «ما عملیات نظامی خود را در جنوب و مرکز نوار غزه، بالا و زیر زمین، افزایش می‌دهیم و رهبران حماس را از بین می بریم».

وی ادامه داد: «ما به پیروزی های بزرگی دست یافته‌ایم و هزینه های سنگینی متحمل می شویم. پیروزی نیازمند زمان بیشتری است و جنگ تا ماه ها ادامه خواهد داشت».

همزمان مشاور رسانه ای پیشین نتانیاهو گفت: «به ما گفته بودند نابودی حماس نزدیک است و ما هم همینطور فکر میکردیم اما حالا می‌گویند این مساله نیاز به زمان زیادی دارد!».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۰ ۰۰:۵۱

باسلام، کثیفترین موجودزمان نتانیاهو است.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۰ ۰۱:۰۹

ای لعنت بر اون خوی شیطان صفت چقدر این مردم بی گناه. که. هیچ امکانات نظامی ندارن. میکشی. این که هنر نیست.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۰ ۰۱:۱۸

نتانیاهو یک گورکن است دارد قبری می کند بزرگ و تمام هنر خود را برای کندن این قبربه خرج می دهد.بیچاره خبرندارد مرده ای که بایدد رون این قبر بخوابدخودش است تا بیادخبرداربشه دیگردیرشده.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۰ ۰۱:۴۶

اسرائیل منفور منتظر روزی باش که ما ملت ایدان به سراغتان بیاییم آن موقع باید نابود شوید وسلام انشاالله

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۰ ۰۳:۰۳

فعلآ غزه را جمع بکن نمیخواهد بر علیه ایران اقدام بکنی ۴۵ سال است که با حداکثر توان صهیونیستی بر علیه ایران هر کاری که صهیونیستها میتوانستند کردن و میکنید گچکاری توانستید بکنید بجز چند نفر را ترور بز دلانه کردید و بالاخره هم بی پاسخ ایران نگذاشته است فعلآ هم پاسخ شهید موسوی در شمارش معکوس است .

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۰ ۰۶:۳۵

سلام زبان سرخ زبان سبز را به باد می‌دهد از این حرفها می‌زنی که کشورت توپ بازی کشورها می‌شود

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۰ ۰۶:۴۰

طفلک در خواب هم نمی دید که روزی از چهار جبهه در محاصره باشد بلایی که امروز سر مبارکشان امد از آغاز تاسیس اسراییل نظیر نداشته

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۰ ۰۷:۱۹

حیووووووونکی! مثل سگ از دور ایستاده و ... ! یادت رفته میخواستید چهره منطقه را عوض کنید ؟! جوابت را گرفته چهره آن با مشت حماس درب و داغون شد حال هاپ هاپ میکنی؟!! غمی نیست بالآخره این حق را باید بدهیم که در برابر اینهمه ضربه ای که خورده و حتی هویت رژیم صهیونسیتی در حال نابودی است ، یک تکانی بخورند و خودشان را خالی کنند. چخه چخه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۰ ۰۷:۵۴

نتانیاهو، بارها بهت گفته شده با دم شیر بازی نکن، درگیر شدن با ایران یعنی محو شدن اسراییلت از روی کره زمین،میگی نه امتحانش مجانیه، تو با حماس که یه گروه کوچکی است تویش مانده ای حالا میخوای با با ایران دربیفتی

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۰ ۰۹:۲۱

منم همینو میگم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۰ ۰۹:۱۸

اینو چکار کردین که اینطوری لَبوَرچین شده درسته که شاخ ودم نداره اما یک حیوانه فقط کودک می کُشه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۱ ۰۶:۲۲

غلط میکنی،، تو که دادگاهی باید بشی،،از این بعد هم زندگی در خفا، خودتون میدونید ایران هیچ ترسی نداره از چیزی و کسی الا خدا ،مرگ‌برا ما شهادت هست، دشمنی کنید دشمنی میبنید،عجله نکن انتقام ها به گوشتون میرسه