• جمعه / ۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402100805252
  • خبرنگار : 50177

استاندار:

لرستان ظرفیت میزبانی مسابقه‌های کشتی ملی و برون‌مرزی را دارد

لرستان ظرفیت میزبانی مسابقه‌های کشتی ملی و برون‌مرزی را دارد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: در این استان ظرفیت میزبانی مسابقه‌های کشتی ملی و برون‌مرزی وجود دارد.

فرهاد زیویار در حاشیه‌ی بازدید از تمرین‌های تیم ملی کشتی آزاد جوانان در خرم‌آباد، اظهار کرد: رایزنی‌های مقدماتی با فدراسیون کشتی با هدف میزبانی لرستان از مسابقات ملی و برون‌مرزی انجام شده است که در ادامه آن، پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تاثیرهای موثر برگزاری اردوها از جمله اردوی تیم ملی آزاد جوانان و مسابقات ملی و برون‌مرزی کشتی در داخل استان، بیان کرد: برگزاری چنین اردوهایی یک فرصت است که ظرفیت‌های کشتی استان را پویاتر و شکوفاتر خواهد کرد.

استاندار به قهرمانی تیم کشتی آزاد جوانان لرستان در کشور برای اولین‌بار در تاریخ کشتی لرستان در پاییز گذشته اشاره کرد و گفت: این دستاوردها نتیجه برنامه‌ریزی مدون و شکوفا کردن ظرفیت‌های داخل استان است که میزبانی از تیم‌های ملی با انگیزه‌ای که در جوانان ایجاد می‌کند، می‌تواند شتاب این شکوفایی را دوچندان کند. 

زیویار اظهار کرد: تدوین یک برنامه مناسب برای افزایش زیرساخت برگزاری مسابقات کشتی در استان در دستور کار است. بستر توسعه فضاهای برگزاری رقابت‌های کشتی در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار است و ما تلاش می‌کنیم بتوانیم آن را تامین کنیم.

آخرین وضعیت استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد

استاندار لرستان درباره وضعیت استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، توضیح داد: این مجموعه تقریباً تکمیل است و فقط بخش‌هایی از چمن آن ایراد دارد که هماهنگی‌های لازم با پیمانکار انجام شده است تا سریع‌تر این مشکل رفع شود. در آینده نزدیک، این استادیوم افتتاح می‌شود و رایزنی‌هایی برای استفاده تیم لیگ یک استان، یعنی خیبر از آن انجام شده است.

پیگیری برای پرداخت پاداش قهرمانان پاراالمپیکی لرستان

وی همچنین به گلایه قهرمانان پاراالمپیکی استان درباره نگرفتن پاداش مدال‌های پاراالمپیکی و پاراآسیایی اشاره کرد و گفت: جلساتی با مدیرکل راه و شهرسازی و شهرداران مربوط برگزار خواهیم کرد تا حق این قهرمانان داده شود.

زیویار در هفتمین روز از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان که از یکم دی ماه در خرم‌آباد آغاز شده و تا یازدهم همین ماه ادامه خواهد داشت، حضور یافت و با غلامرضا محمدی سرمربی لرستانی، کادر فنی و نفرات تیم ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۸ ۲۳:۲۰

البته وی اضافه نکرد که این بی مهری به سایر شهرهای لرستان چه تاثیر منفی در انتخابات آتی دارد؟

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۵۹

متأسفانه مسؤلین با کفش روی تشک حاضرشده اند .