• پنجشنبه / ۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402100704796
  • خبرنگار : 50136

ضرب الاجل دستگاه قضا برای رفع نواقص جاده های مواصلاتی آزاد راه ارومیه – تبریز

ضرب الاجل دستگاه قضا برای رفع نواقص جاده های مواصلاتی آزاد راه ارومیه – تبریز

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از تعیین ضرب الاجل یک ماهه دستگاه قضایی به متولیان راهها و جاده های مواصلاتی محور آزاد راه ارومیه – تبریز خبر داد.

ناصر عتباتی در این زمینه گفت: در راستای عمل به تکالیف حقوق عامه ای دستگاه قضایی، با توجه به وجود مشکلات عدیده در محور آزادراه ارومیه به تبریز از جمله لکه گیری، مرمت، تجدیدخط کشی، تعویض و ساماندهی گارد ریل‌ها و تابلوهای آسیب دیده و تامین روشنایی مناسب که نوعاً موجب بروز تصادفات و به خطر افتادن جان شهروندان می شود، طی جلسه ای با متولیان امر مصوباتی به تصویب رسید.

مقام ارشد قضایی استان گفت: به موجب این مصوبات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان متولی نگهداری آزاد راه ارومیه – تبریز شد و مقرر گردید نسبت به رفع نواقصات تعیین شده اقدام کند و شرکت ساخت و توسعه آزاد راهها و شرکت بهره برداری و نگهداری آزاد راه ارومیه – تبریز مکلف به مرتفع کردن مشکلات این محور شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، عتباتی افزود: شروع و انجام عملیات تقاطعات غیر همسطح این آزاد راه، دیگر تکلیف این شرکت بود که مقرر شد ظرف مهلت یک ماه پایش و پیگیری مصوبات از طرف دستگاه قضایی انجام و در صورت مشاهده ترک فعل و عدم انجام مصوبات برخورد های لازم قانونی معمول خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۸ ۲۲:۲۴

لطفاً از افتتاح کمربندی ایلخچی غافل نشین این همه سرمایه گذاری بعد 90درصد پیشروی کار چرا اقدامی برای راه اندازی صورت نمی‌گیرد دوم تونل جزیره اسلامی ارتباطات جاده ای اعتبار کشور است وازدیدگاهداشتغال زایی رتبه خوبی برای کشور دارد کاهش هزینه های استحلاکی خودرو وسوخت ارتفاع استان در روان سازی جاده ها پدر نهایت ایجاد کمر بندی خاصوان به بستان اباد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۹ ۰۰:۴۳

سلام به عزیز دل مردم شهرستان اروميه لطفا یک ضرب الاجل فوری به کلاهبرداران این شهر تعیین نمایید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۹ ۱۷:۵۶

این ضرب الاجل از طرف قوه قضاییه کار خوبی است. امید است از استمرار خوبی داشته باشد.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۱ ۰۰:۰۵

درود به شرفت مرد پر تلاش