• سه‌شنبه / ۵ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402100502919
  • خبرنگار : 71516

ویدیویی از نفوذ رزمنده مقاومت و کارگذاشتن بمب در تانک اشغالگران

ویدیویی از نفوذ رزمنده مقاومت و کارگذاشتن بمب در تانک اشغالگران

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس صحنه‌های جدیدی را از لحظه هدف قرار دادن سربازان و خودروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از مسافت نزدیک منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس ویدیویی را منتشر کرد که در آن یکی از اعضای مقاومت یک بمب ضد زرهی «شواظ» را در تانک اسرائیلی کار می‌گذارد.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، این صحنه‌ها همچنین لحظه انفجار اتاقی را نشان می‌دهد که نیروهای رژیم صهیونیستی در آنجا مستقر شده‌اند. در این ویدیو گفته می‌شود که این سربازان پس از انفجار در داخل این ساختمان سوختند.

ویدیویی از نفوذ رزمنده مقامت و کارگذاشتن بمب در تانک اشغالگران

این ویدیو همچنین شامل صحنه‌های از تک تیراندازهای حماس است که در داخل ساختمان‌هایی پنهان شده‌اند و نیروهای صهیونیست را هدف قرار می‌دهند.

همچنین این ویدیو سلاح‌هایی را نشان می‌دهد که مقاومت می‌گوید آن را در درگیری‌ها مصادره کرده‌ است.

پیش از این نیز گردان‌های القسام از هدف قرار دادن نیروهای ویژه صهیونیست که تعدادشان ۴۰ سرباز بود و در یکی از منازل منطقه جبالیا البلد در شمال غزه تجمع کرده بودند، خبر داد.

ویدیویی از نفوذ رزمنده مقامت و کارگذاشتن بمب در تانک اشغالگران

القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد که با راکت این سربازان را هدف قرار داد که منجر به کشته و زخمی شدن تمام آن‌ها شد.

در بیانیه دیگری نیز القسام افزود که تک تیراندازهای این گردان‌ها یک سرباز صهیونیست را در شرق محله التفاح در شهر غزه هدف قرار دادند.

القسام همچنین بمبی را در محل تجمع سربازان صهیونیست در منطقه جبل الریس در شرق غزه منفجر کرد که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از آن‌ها شد.

القسام همچنین ۹ خودروی صهیونیست‌ها در مناطق التفاح و الدرج و چهار خودرو در محله الشیخ رضوان را منهدم کرد.

دوشنبه القسام همچنین مین‌هایی را در مسیر چهار خودروی نظامیان صهیونیست در منطقه جحر الدیک در مرکز غزه منفجر کرد و نیروهای کمکی را که برای خارج کردن کشته شدگان وارد این منطقه شدند، هدف قرار داد.

از طرفی دیگر، کلیپ ویدیویی کم‌سابقه‌ای صحنه‌هایی از دوربینی را نشان می‌دهد که به کلاه ایمنی یک سرباز صهیونیست در جریان نبردهای جاری در نوار غزه بسته شده بود و روند خارج کردن سربازان مجروح اسرائیلی را از میدان جنگ ضبط می‌کرد.

وزارت بهداشت غزه دوشنبه اعلام کرد که آمار شهدای غزه از هفتم اکتبر به ۲۰ هزار و ۶۷۴ نفر و تعداد مجروحان به ۵۴ هزار و ۵۳۶ نفر رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha