• دوشنبه / ۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402100402676
  • خبرنگار : 50060

اظهارات دادستان قزوین درباره آخرین وضعیت پرونده «رضایت خودرو»+ویدیو

اظهارات دادستان قزوین درباره آخرین وضعیت پرونده «رضایت خودرو»+ویدیو

ایسنا/قزوین دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین صبح امروز، چهارم دی با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به سوالات دانشجویان در خصوص آخرین وضعیت پرونده «شرکت رضایت خودروی طراوت نوین» پاسخ داد.

سال‌ها پیش «محمدرضا غفاری» یک بنگاه خرید و فروش خودرو در تاکستان داشت و خودروها را با شرایطی منحصر به فرد به مردم می‌فروخت. وی در مدت کوتاهی شرکتی تأسیس کرد و با اتخاذ شیوه پانزی سودهای کلان به مشتریان خود پرداخت می‌کرد و مردم نیز با استقبال از شرایط موجود روز به روز رغبت بیشتری برای سرمایه‌گذاری در شرکت غفاری داشتند و با تأسیس شرکت‌ «رضایت خودروی طراوت نوین» که به نام پیش فروش خودرو فعالیت می‌کرد، تولید و حتی کشاورزی در تاکستان به طور کلی تضعیف شد و خانواده‌ها با تعطیل کردن کار و کشاورزی با سود این شرکت‌ها امرار معاش می‌کردند.

آن زمان کمتر کسی فکر می‌کرد روزی غفاری به یکی از معروفترین چهره‌های استان قزوین با ۵۰ هزار شاکی تبدیل شود و شرکتی که امید بسیاری را برای ماشین‌دار شدن زنده می‌کرد، به شرکتی تبدیل شود که دستگاه قضا آن را کلاهبردار می‌نامد و پرونده‌ آن در دست بررسی است.

حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین صبح امروز، چهارم دی با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده «شرکت رضایت خودروی طراوت نوین» گفت: بارها در خصوص عدم سرمایه‌گذاری در این شرکت تذکر دادم ولی مردم و برخی مسئولان توجه نکردند؛ برخی ۵۰ میلیون پول سرمایه‌گذاری کردند ولی الان می‌خواهند یک میلیارد دریافت کنند آیا این سود قانونی و منطقی است؟ بدون شک افرادی که سودهای کلان دریافت کردند باید این پول‌ها عودت شود، ادامه سخنان دادستان قزوین را در ویدئوی زیر ببینید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۵ ۰۰:۵۰

چقدر قشنگ از زیر بار کوتاهی خودتون در رفتی جناب دادستان! فرمایشات شما صحیح، چرا پلمپ نکردین؟! وای ...

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۸ ۲۰:۳۰

اگر حمایت نمی شد که به اونجا نمی رسید! حالا شده کلاهبردار مردم هم شدند طمع کار! اولین هم که نبوده ای کاش آخرین بود. کاش یه گزارش از فعالیتهاش و حمایتهایی که میشد تهیه میکردید!

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۹ ۰۸:۳۸

مسئولین خبر داشتن منتها گفتن بعد از مدتی مردم شکایت می کنند ما هم پیگیری می کنیم بلاخره بیکار که نمی توانند بمانند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۶ ۱۴:۰۰

متاسفانه اصل موضوع تحریف شده. کسی به این آقا پول سود نداده که الان سود بخواد. ما خودرو ثبت نام کردیم و طبق قرارداد خودرو یا اجرت المثل آن رو باید دریافت کنیم. اینکه اقتصاد کشور بیماره و همه چیز ازجمله خودرو گرون شده مقصر مائیم؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۶ ۱۴:۰۶

حدود 10 سال توی شهر کوچیکی مثل تاکستان یه تقریبا یک خیابان اصلی داره بنرهای تبلیغاتی بزرگ این شرکت آذین شهر شده بود. تبلیغات به قدری بزرگ و وسیع بود که بقول خودشون علاوه بر استان قزوین از حدود 20 استان دیگه ی کشور هم مردم خبردار شدند و برای ثبت نام خودرو و سرمایه گذاری اومدند ولی متاسفانه این حجم تبلیغات و اینهمه سال کافی نبود تا مسئولین بیدار شن و متوجه تخلف بشن و به همین دلیل کسی از مسولین اعلام تخلف و پلمپ نکرد. حالا مردم طمع کار شدند و ....

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۹ ۱۷:۱۷

ای کاش به جای اینکه به مردم بگین ثبت نام نکنن جلو شرکت میگرفتین تا نتونن ادامه بدن