• شنبه / ۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402100200938
  • خبرنگار : 50175

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خبر داد:

کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای در بروجرد

کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای در بروجرد

ایسنا/لرستان رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بروجرد از کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای در شهرستان خبر داد.

محمد ایرانشاهی امروز دوم دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بحبوحه جنگ ناوگان حمل‌ونقل و کامیونداران در روز ۲۶ آذرماه به ندای امام (ره) لبیک گفتند و حدود چهار هزار کامیون به سمت بنادر حرکت و اجناس و کالاهای اساسی ۱۰۰ کشتی را تخلیه کردند و این روز در تقویم به روز راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نامگذاری شد.

وی تصریح کرد: راهداران به‌صورت شبانه‌روزی در جاده‌ها حضور دارند و در زمان بارش نزولات آسمانی جاده‌ها را پاکسازی و در حال خدمات‌رسانی هستند و در زمان نوروز نیز راهداران در جاده‌ها حضور دارند تا مردم در امنیت سفر کنند.

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بروجرد خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه امسال در حوزه جاده‌های منتهی به اشترینان ۱۲ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده که مابقی نیز در صورت مساعد شدن هوا انجام خواهد شد.

ایرانشاهی با بیان اینکه همچنین در مدت یاد شده در حوزه جاده‌های روستایی ۲۷ کیلومتر جاده‌ روستایی آسفالت شده است، افزود: پنج هزار علائم هشدار دهنده در جاده‌های شهرستان نصب شده است.

وی اضافه کرد: در ۹ ماهه امسال ۳.۵ کیلومتر نیوجرسی، نصب سه برج نوری در جاده بروجرد به اشترینان، احداث ۲ زیرگذر و لکه‌گیری جاده‌ها با حجم ۲۵۰۰ تن آسفالت در جاده‌ها انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بروجرد بیان کرد: دولت سیزدهم ۱۶۰۰ میلیارد ریال در حوزه ایمن‌سازی جاده‌های اصلی و روستایی بروجرد هزینه کرده است.

ایرانشاهی ادامه داد: ماحصل عملکرد خوب دولت در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بروجرد کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای و رتبه اول شهرستان بروجرد در کاهش تصادفات جاده‌ای در لرستان است.

وی اظهار کرد: در دولت قبل عملاً اعتبار خاصی برای جاده‌های بروجرد هزینه نشده بود و شهرستان در طول دولت قبل پرحادثه‌ترین جاده‌های لرستان را داشت.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بروجرد تصریح کرد: در دولت قبل از ۲۸ کیلومتر روشنایی جاده‌های شهرستان فقط ۲ کیلومتر روشنایی وجود داشت و ۲۶ کیلومتر روشنایی خاموش بود.

ایرانشاهی خاطرنشان کرد: به برکت دولت انقلابی و جهادی سیزدهم امروز کل ۲۸ کیلومتر روشنایی جاده‌های شهرستان بروجرد روشن هستند.

وی اضافه کرد: سامانه ۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات مردم در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha