• دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402092718942
  • خبرنگار : 50649

شهردار شیراز خبر داد:

تلاش برای اتصال شهرک سعدی شیراز به خطوط مترو

تلاش برای اتصال شهرک سعدی شیراز به خطوط مترو

ایسنا/فارس شهردار کلان‌شهر شیراز از تلاش مدیریت شهری برای اتصال شهرک سعدی به خطوط قطار شهری خبر داد.

محمدحسن اسدی امروز، ۲۷ آذرماه با بیان اینکه در همه نقاط کلان‌شهر شیراز شاهد فعالیت‌ها و طرح‌های عمرانی هستیم، افزود: در شهرک سعدی نیز طی یک دهه گذشته اتفاقاتی رقم خورده و طرح‌هایی اجرا شده که بسیار مؤثر بود.

شهردار شیراز تصریح کرد: فاز نخست تونل سعدی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: تلاش مدیریت شهری برای اتصال خط ۲ مترو به کلبه سعدی جدی است و در این راستا از دو ماه گذشته تجهیز کارگاه انجام شده است.

اسدی ادامه داد: خط ۳ مترو نیز از تقاطع بصیرت تا شهرک گلستان به طول ۱۰ کیلومتر در ۸ ایستگاه به صورت شبانه‌روز در حال پیشرفت فیزیکی است.

وی اضافه کرد: برای سهولت در دسترسی به حرم حضرت احمد بن موسی(ع) نیز خط ۴ مترو از از بلوار رازی به سمت میدان دفاع مقدس، بلوار سیبویه، چهار راه شاهزاده قاسم، دروازه کازرون، چهارراه گمرک، خیابان نادر و نهایتاً اتصال به میدان احسان و خط یک پیش‌بینی شده است.

بنا به اظهار شهردار شیراز؛ در دهه فجر انقلاب اسلامی، ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه شهری در این کلان‌شهر به بهره‌برداری و کلنگ عملیات اجرایی ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه هم به زمین زده می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۷ ۱۵:۳۵

اﻗﺎﻱ ﺷﻬﺮﺩاﺭ ﻣﺤﺘﺮﻡ اﺯ ﺑﻠﻮاﺭ اﺑﻮﺫﺭ ﻏﻔﺎﺭﻱ ﺗﺎ اﻧﺒﺎﺭ ﺩﻫﭙﻴﺎﻟﻪ ﻣﺤﻠﻪ ﻫﺎﻱ ﺧﻴﺎﺑﺎﻥ ﻫﺎﻧﻲ اﺑﻦ ﻋﺮﻭﻩ اﻃﺮاﻑ اﺻﻼ ﻫﻴﭻ ﻃﺮﺡ ﺧﺎﺻﻲ ﻫﻴﭻ اﻣﻜﺎﻧﺎﺗﻲ ﻧﻴﺴﺖ اﻳﻦ ﺑﻮﺩ اﻧﻘﺪﺭ ﮔﻔﺘﻴﺪ ﺑﻪ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺟﻨﻮﺏ ﺷﻬﺮ ﺗﻮﺟﻪ ﻭﻳﮋﻩ ﻫﺴﺖ ﻳﻪ ﺑﺎﺭ ﺑﻴﺎﻳﺪ اﺯ ﻧﺰﺩﻳﻚ اﻳﻦ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ ﭼﻘﺪﺭ بی ﺗﻮﺟﻪ ﺷﺪﻩ ﻳﻪ ﭘﻞ اﺧﺮ ﺩﻫﭙﻴﺎﻟﻪ ﻫﺴﺖ ﻓﻘﻄ ﺑﺮاﻱ ﺭﻓﺖ اﻣﺪ ﺷﺮﻕ ﺑﻪ ﻏﺮﺏ اﺣﺪاﺙ ﺷﺪﻩ ﻣﺤﻠﻪ ﻫﺎ اﻳﻦ ﻣﻨﺎﻃﻖ اﻟﻠﺨﺼﻮﺹ ﻣﺤﻠﻪ ﻫﺎی اﺑﻦ ﻋﺮﻭﻩ ﻛﻼ ﻭﺭﻭﺩ ﺧﺮﻭﺝ اﻥ ﺑﺴﺘﻪ ﺷﺪﻩ

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۷ ۱۹:۵۱

اول آسفالت داغون و وحشتناک داخل شهرک رو درست کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۰۹:۱۶

به نام خداوند جان و خرد : به غیر از تلاش برای متروی قطار شهری شیراز باید تلاش کنید قطار مواصلاتی استانی را هم به راه آهن قطار استان خوزستان و شلمچه به طرف عراق و به استان بوشهر و بندر عسلویه و دیگر بنادر جنوبی خلیج فارس وصل کنید برسانید . و من الله التوفیق . التماس دعا و صلوات .

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۱۴:۵۲

تونل سعدی که حداقل ده سال پیش افتتاح و بهره برداری شد کدوم تونل آقای اسدی؟!؟

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۱۴:۵۶

,کدوم تونل سعدی؟ تونل سعدی که ده سال پیش بهره برداری شد