• پنجشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402092317152
  • خبرنگار : 50604

گلستان کارگاه سازندگی؛ یلدای خدمت/۲۶

افتتاح مجتمع خدمات بین راهی بندرگز در سفر هیأت دولت/ تزریق ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار

افتتاح مجتمع خدمات بین راهی بندرگز در سفر هیأت دولت/ تزریق ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار
عکس تزئینی است

ایسنا/گلستان فرماندار بندرگز از افتتاح مجتمع بزرگ رفاهی بین راهی آستان قدس رضوی در ورودی غربی استان گلستان خبر داد و گفت: برای این پروژه ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

صابر حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه ۲۵ آبان ماه امسال شاهد تحقق وعده دولت سیزدهم و بازگشایی کانال آبرسان آشور در دماغه شرقی خلیج گرگان بودیم، اظهار کرد: با گذشت حدود یک ماه از این رخداد، شاهدیم که آب دریا حدود ۳۴۰ متر به سمت اسکله بندرگز پیشروی کرده است و اکنون پای اسکله حدود ۳۰ سانتی‌متر آب وجود دارد.

وی با بیان اینکه لایروبی کانال آشور مهمترین مصوبه سفر اول رئیس جمهوری به استان گلستان بود، گفت: در اسکله چوبی بندرگز به علت پسروی آب دریا، امکان تردد قایق‌ها وجود نداشت و پس از بازگشایی کانال آشور و بالا آمدن سطح آب خلیج گرگان، پیش‌بینی می‌شود شناورهای سبک بتوانند تردد خوبی را در اسکله چوبی بندرگز داشته باشند و این موضوع موجی از شادی را در میان مردم شهرستان به دنبال داشت.

فرماندار شهرستان بندرگز ادامه داد: ساختمان دیالیز شهرستان بندرگز قبل از روی کار آمدن دولت سیزدهم فقط ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت؛ اما از محل اعتبارات سفر اول رئیس جمهوری تا امروز، بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

حسن پور اظهار کرد: با توجه به حادثه‌خیز بودن چند نقطه در شهرستان بندرگز و اهمیت حفظ جان شهروندان، در سفر اول رئیس جمهوری به استان، اعتباراتی برای ساخت چند دوربرگردان در شهرستان تعیین شد که ساخته شده‌اند و به بهره‌برداری رسیدند.

نصب یک دستگاه سی‌تی‌اسکن پس از ۱۵ سال انتظار

فرماندار شهرستان بندرگز از افتتاح مجتمع بزرگ رفاهی بین راهی آستان قدس در ورودی غربی استان گلستان در شهرستان بندرگز خبر داد و افزود: این پروژه با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریالی و با امکاناتی مانند نمازخانه، سرویس بهداشتی، رستوران و استراحت زائران به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسن پور با بیان اینکه بیش از ۱۵ سال است که داشتن دستگاه سی‌تی‌اسکن از مطالبات مهم مردم بندرگز بوده است، گفت: پس از ۱۵ سال انتظار، چند روز پیش بیمارستان بندرگز به این دستگاه مجهز شد و تا یک ماهه دیگر مراحل نصب و راه‌اندازی آن به پایان می‌شود و در اختیار بیماران قرار داده خواهد شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha