به گزارش ایسنا از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر، این شرکت نسبت به سال گذشته رشد ۲.۵۶ درصدی در شاخص سهم بازار مبلغی معادل ۳۶ همت را به دست آورده است. این افزایش که در ادامه روند رو به صعود ماه های قبل در شاخص های مختلف بوده، حاصل مدیریت تحول گرا و پیگیری اهداف جسورانه این مجموعه است که با در نظر گرفتن انسجام مدیریتی موجود، انتظار می رود این مسیر تا پایان سال نیز ادامه داشته باشد.
هدف گذاری میان مدت این شرکت قرار گرفتن در بین ۵ شرکت برتر صنعت پرداخت کشور و مرتفع نمودن نیازهای پرداختی جامعه مشتریان فعلی و آتی سپهر است. همچنین طراحی و تولید محصولات نوآورانه منطبق با تغییرات فناوری و خواسته مشتریان جزء اهداف اصلی این شرکت می باشد. شایان ذکر است این شرکت طی ماه های اخیر توانسته در عمده شاخص های اصلی گزارش شاپرک، دستاوردهای قابل توجهی داشته باشد.
حمزه آقابابایی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، بهبود جایگاه بانک صادرات در جذب منابع را از اهداف عملیاتی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر برشمرد و تاکید نمود در این مسیر توسعه نیروی انسانی کارآمد، استفاده بهینه از ظرفیت های خلاق موجود و توانمند یکی از اصول اساسی و مهم این شرکت می باشد که نتیجه آن کسب رتبه های بالاتر نیز خواهد بود.
وی این موفقیت را حاصل برنامه ریزی درست، دقیق ، نظم و همت پرسنل این شرکت و همچنین هم سویی استراتژی های سپهر و بانک معظم صادرات در راستای توسعه سهم بازار و سود آوری دانست.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات