• سه‌شنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402092115056
  • خبرنگار : 50039

گلستان کارگاه سازندگی؛ یلدای خدمت/۱۹

بهره‌برداری از ۴۷ کلاس درس جدید در سفر رئیس جمهور به گلستان

بهره‌برداری از ۴۷ کلاس درس جدید در سفر رئیس جمهور به گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان با بیان اینکه ۱۴ پروژه آموزشی و ورزشی در سفر دوم رئیس جمهور به استان افتتاح می‌شود، افزود: اکثر پروژه‌های تکمیل شده در مناطق محروم و کم برخوردار استان قرار دارند.

وحید فراهی صبح امروز سه شنبه ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های سفر نخست رئیس جمهور به استان گلستان پرداخت و اظهار کرد: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم، شاهد تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه آموزشی و ورزشی گلستان هستیم که این وضعیت پس از سفر نخست اسفند ماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور به استان سرعت مضاعفی گرفته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۴ پروژه آموزشی و ورزشی گلستان با زیربنای ۶۵ هزار مترمربع آماده بهره‌برداری در سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان است، ادامه داد: پس از بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۴۷ کلاس درس جدید به کلاس‌های موجود استان اضافه خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان تکمیل و به اتمام رساندن و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام و متوقف مرتبط با حوزه آموزشی و ورزشی را یکی از سیاست‌های بسیار مهم نوسازی مدارس در دولت «دکتر ابراهیم رئیسی» برشمرد و خاطرنشان کرد: برای پروژه‌های تکمیل شده استان گلستان ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه اکثر پروژه‌های قابل افتتاح در مناطق محروم و کم برخوردار استان ساخته شده است، اضافه کرد: آنچه در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته، برقراری عدالت آموزشی در اقصی نقاط کشور و به تبع آن استان گلستان است.

فراهی تصریح کرد: با پیگیری‌های مستمر و توجه ویژه دولت، پروژه‌های آموزشی و ورزشی بزرگی در استان بود که نیاز به اعتبار زیادی داشتند و چندین سال متوقف شده بود که با تزریق اعتبار، در سال جاری تکمیل و درب آنها به روی دانش‌آموزان گشوده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور و هیئت دولت به منظور بهره‌برداری از پروژه‌های مصوب سفر اول بر اساس برنامه قبلی در انتهای آذرماه و همزمان با شب یلدا به استان گلستان سفر می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha