• دوشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402092014706
  • منبع : بازار

چاپ کاتالوگ

چاپ کاتالوگ

چاپ کاتالوگ یکی از ابزارهای تبلیغاتی قدرتمند است که می توانید برای برندینگ و معرفی محصولات خود در نظر بگیرید در ادامه با ما همراه باشد برای معرفی انواع کاتالوگ و مرکز چاپ معتبر در تهران ...

چاپ کاتالوگ تبلیغاتی

به گزارش ایسنا به نقل از چاپ نوین، هر سازمان و کارخانه ای برای معرفی محصولات خود نیاز به کاتالوگ دارد؛ کاتالوگ ها نوعی دفترچه هستند که به آنها نیز ژورنال هم گفته می شود؛ که برای معرفی محصولات به مشتریان از آنها استفاده می شود. این دفترچه ها که به نام کاتالوگ شناخته می شوند نیز در ابعاد و طراحی های متنوعی وجود دارند و اطلاعات کاملی از محصول شما در آن درج می شود. کاتالوگ شما باید از یک طراحی بی نظیر و چاپ با کیفیت برخوردار باشد چرا که کاتالوگ یک ابزار تبلیغاتی می باشد و باید مخاطب شما را تحت تاثیر قرار داده و جذب خود کند. همچنین شما در حوزه کاری خود رقیب هایی دارید؛ پس باید کاتالوگی داشته باشید که نسبت به کاتالوگ سایر رقبا بهتر بوده و مخاطبان بیشتری را جذب کند. استعلام قیمت و هزینه چاپ کاتالوگ ممکن است در هر چاپخانه متفاوت باشد ، ولی از تعرفه نرخ اتحادیه چاپ سال ۱۴۰۲ نباید خارج شود .همچنین امکان چاپ کاتالوگ  در یک مرکز چاپ معتبر به صورت حضوری و غیر حضوری می بایست برای مشتریان امکان پذیر باشد.

چاپ کاتالوگ و ژورنال مزیت های بسیاری دارد به طور مثال شما هیچ محدودیتی در تعداد صفحات کاتالوگ ندارید و با توجه به حجم اطلاعات و تصاویر محصول خود می توانید یک کاتالوگ مناسب داشته باشید. سعی کنید در کاتالوگ خود تمام نکاتی که لازم است مخاطب بداند قرار دهید اما متن شما کسل کننده نباشد و از کلماتی در جملات خود استفاده کنید که مخاطب شما را تحت تاثیر قرار دهد. تصاویر استفاده شده در کاتالوگ باید با کیفیت و در ابعاد و جای مناسب قرار بگیرند همچنین تصاور واقعی بوده و از منابع دیگر کپی نشده باشند. استفاده از یک تصویر خوب و با کیفیت باعث می شود مشتری به شما اعتماد کرده و با خیال آسوده کار را به شما بسپارد. 

انواع کاتالوگ چاپی

کاتالوگ ها در انواع و کاربرد مختلفی وجود دارند که از انواع آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاتالوگ معرفی شرکت و برند
  • کاتالوگ آموزشی
  • کاتالوگ محصولات تبلیغاتی
  • کاتالوگ صنعتی
  • چاپ کاتالوگ دیجیتال
  • روش های چاپ کاتالوگ  ۱۴۰۳-۱۴۰۲

بعد از طراحی کاتالوگ ها توسط طراح گرافیک نوبت به چاپ آنها می رسد. چاپ کاتالوگ ها به دو صورت افست و دیجیتال انجام می شود. چاپ افست یکی از محبوب ترین و بهترین روش های چاپ کاتالوگ و بروشور می باشد که می توانید با اطمینان کامل سفارش چاپ دهید.

چاپ کاتالوگ

مزایا چاپ کاتالوگ

چاپ کاتالوگ حرفه ای دارای مزیت های بسیاری می باشد طوری که به کسب و کار شما رونق می دهد. یکی از مهم ترین مزیت های چاپ کاتالوگ برندسازی است همینطور که اشاره کردیم کاتالوگ یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات است و نمایشگاه ها و سمینار ها به تبلیغات کسب و کار شما بسیار کمک می کند. تمام موارد گفته شده سبب افزایش فروش شما خواهد شد و در نتیجه کسب و کار شما رونق خواهد گرفت.

قیمت چاپ کاتالوگ

قیمت و هزینه چاپ کاتالوگ برای همه افراد مهم است و معمولا بوجه خاصی برای آن در نظر گرفته اند. عواملی وجود دارند که بر میزان هزینه چاپ کاتالوگ تاثیر گذارند که عبارت اند از:

نوع چاپ کاتالوگ

همانطور که گفته شد روش های چاپ در دو دسته افست و دیجیتال قرار می گیرند که چاپ افست برای کار با تیراژ بالا و چاپ دیجیتال برای کار با تعداد و تیراژ پایین است. هر کدام از این روش ها هزینه متفاوتی دارد.

تعداد تیراژکار

یکی از مهم ترین عواملی که در میزان قیمت چاپ کاتالوگ نقش دارد تعداد آن است و قبل از چاپ باید بدانید که چه تعدادی لازم دارید تا بتوانید تصمیم گیری کنید که کدام روش برای چاپ کاتالوگ شما بهتر است.

استفاده از امکانات پس از چاپ

برخی افراد کاتالوگ های فنری را می پسندند که این نوع هم طول عمر بیشتری دارد هم زیبایی خاصی دارد که فنری کردن آن جز امکانات پس از چاپ محسوب می شود و هزینه جداگانه ای را به خود اختصاص می دهد.

چاپ کاتالوگ

نتیجه

چاپ کاتالوگ یکی از بهترین راه های تبلیغات و معرفی محصولات به مشتریان است. کاتالوگ ها باید از طراحی و چاپ با کیفیتی برخوردار باشند تا مخاطبان را به خود جذب کنند و باعث شود برند و محصول شما در ذهن آنها بماند. قبل از اقدام برای چاپ کاتالوگ باید بدانید چه تعدادی کاتالوگ احتیاج دارید تا بتوانید بهترین روش برای چاپ آنها را انتخاب کنید به طور مثال اگر تعداد بالایی نیاز ندارید و زمان شما محدود است بهتر است از چاپ دیجیتال برای چاپ کاتالوگ های خوداستفاده کنید و در صورتی که تعداد بالایی کاتالوگ می خواهید روش چاپ افست گزینه بهتری است. پیشنهاد ما به شما مرکز چاپ نوین در تهران می باشد که با سالها سابقه در زمینه چاپ فعالیت مستمر دارد شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و همچنین برای استعلام قیمت و نرخ چاپ کاتالوگ می توانید با در نظر گرفتن عواملی همچون تعداد، نوع چاپ و امکانات پس از چاپ از طریق سایت اقدام کنید. گروه ما سعی دارد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت چاپ کاتالوگ فوری در تهران را به صورت حرفه ای را برای شما انجام دهد و در این راه کنار شما باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha