• دوشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1402092014499
  • خبرنگار : 71974

امیدوارم امثال کاظمی آشتیانی در کشور تکثیر شود

امیدوارم امثال کاظمی آشتیانی در کشور تکثیر شود

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه کاظمی آشتیانی کار بسیار بزرگی انجام دادند که حوزه سلول‌های بنیادی را ایجاد کردند، تصریح کرد: حضرت آقا بارها به نیکی از ایشان یادکردند، ازاین‌جهت به نوبه خودم به وجود کاظمی آشتیانی افتخار می‌کنم و امیدواریم به برکت خون و اخلاص ایشان، امثال این دانشمند انقلابی در کشور تکثیر شود.

به گزارش ایسنا،‌ سردار سرتیپ پاسدار سیدمهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در رابطه‌ با سعید کاظمی‌آشتیانی بنیان‌گذار پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی و سلول‌های بنیادی در ایران، بیان کرد: این دانشمند انقلابی یکی از نوابغ و نخبگان علمی کشور بودند که در حوزه فناوری‌های برتر و نوین کارهای بسیار خوبی در عرصه زیستی انجام دادند و نام ایشان در این عرصه خوش می‌درخشد.

وی با بیان اینکه کاظمی آشتیانی در عرصه توسعه فناوری‌های نوین قابلیت بسیاری داشته است، عنوان کرد: شاید؛ مانند دکتر کاظمی آشتیانی در کشور کم داشته باشیم، کسانی که این‌همه قابلیت در عرصه توسعه فناوری‌های نوین آن‌هم در عرصه‌های زیستی داشته باشند.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه کاظمی آشتیانی کار بسیار بزرگی انجام دادند که حوزه سلول‌های بنیادی را ایجاد کردند، تصریح کرد: حضرت آقا بارها به نیکی از ایشان یادکردند، ازاین‌جهت به نوبه خودم به وجود دکتر کاظمی آشتیانی افتخار می‌کنم و امیدواریم به برکت خون و اخلاص ایشان، امثال این دانشمند انقلابی در کشور تکثیر شود.

سردار سرتیپ پاسدار فرحی با بیان اینکه امروز فناوری زیستی یکی از فناوری‌هایی است که به‌شدت موردتوجه دانشمندان و همچنین آزمایشگاه‌های دنیا قرار دارد، گفت: تهدیدات زیستی به‌شدت دنیا را تهدید می‌کند و اگر بنا باشد که بتوانیم در مقابل آن‌ها دفاع کنیم باید از آزمایشگاه‌ها، دانشمندان و فناوری‌های خوب برخوردار باشیم تا هم بتوانیم این تهدیدات را شناسایی کنیم و هم بتوانیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha