• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402091913846
  • منبع : بازار

خرید تشک بادی مسافرتی از نمایندگی

خرید تشک بادی مسافرتی از نمایندگی

تشک بادی یک وسیله ایده آل برای استفاده در سفر، منزل و محیط کار می باشد که به واسطه آن شما می‌توانید به بهترین شکل ممکن خوابی راحت را تجربه کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از فروشگاه اینتکس ایران، تشک بادی یک وسیله ایده‌آل برای استفاده در سفر، منزل و محیط کار می باشد که به واسطه آن شما می‌توانید به بهترین شکل ممکن خوابی راحت را تجربه کنید. در همین رابطه شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که یک تشک بادی چند مدل دارد و از کجا می‌توان یک تشک بادی اصل با قیمت ارزان را خریداری کرد؟ این مطلب را با ما دنبال کنید تا به این سوال به بهترین شکل ممکن پاسخ دهیم.

تشک بادی مسافرتی و تشک کمپینگ

تشک بادی مسافرتی یک وسیله و محصول فوق العاده به شمار می‌رود که به وسیله آن می‌توانید در داخل چادر مسافرتی و هر فضای دیگری به ساده ترین شکل ممکن محصول خود را راه اندازی نموده و از آن استفاده کنید. تشک بادی مسافرتی در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید شده که این مسئله باعث شده تا بسته به ابعاد چادر مسافرتی خود بتوانید یک کالای استاندارد را خریداری کنید.

علاوه بر این ها از نظر جنس و کیفیت نیز این تشک های بادی به گونه ای طراحی شده اند که عمدتا دارای رویه ای مخملی و نرم و لطیف بوده و بخش های کناری و زیرین این محصولات نیز از نوع PVC تولید شده است. در این میان تشک های کمپینگ نیز مقداری ضخیم تر طراحی شده و در یک سری از مدل ها نیز شما می توانید بخش زیرین تشک بادی را با ساختاری برزنتی مشاهده کنید که نقطه قوت محصول نیز به شمار خواهد رفت.

انواع تشک بادی یک نفره و دو نفره اینتکس و بست وی

دو برند معتبری که در دنیا تولیدات تشک های بادی را با تنوع بسیار زیاد ارائه کرده اند، بست وی و اینتکس می باشد که مشتریان می توانند از میان تنوع های موجود در این برندها خرید خود را به ثبت برسانند. در این میان از نظر ظرفیت شما می توانید تشک های بادی یک نفره و دو نفره را مشاهده کنید که به بهترین شکل ممکن می تواند نیاز شما را برطرف سازد. از نظر ابعاد باید اشاره داشته باشیم که تشک های بادی یک نفره عموما طول هایی نزدیک به دو متر دارند اما اصلی ترین تفاوت این تشک‌ها در عرض آنها می‌باشد.

در تشک های یک نفره عرض تشک از حدودا ۶۷ سانتی متر شروع شده و تا ۹۹ سانتی‌متر نیز متغیر می باشد. تشک‌های بادی دو نفره نیز دارای عرض های ۱۲۷ سانتی متر تا ۱۸۳ سانتی متر می‌باشد. این امر باعث خواهد شد که به راحتی بتوانید بسته به فضایی که در اختیار دارید خرید یک تشک بادی کمپینگ و سفری را به ثبت برسانید.

خرید تشک بادی مسافرتی از نمایندگی

تشک بادی داخل ماشین انواع خودروها

یکی دیگر از سری محصولاتی که برای استفاده در سفر می تواند کار شما را راحت کرده و در طول مسیر و در داخل ماشین نیز از آن بهره ببرید، تشک بادی ماشین می باشد. این محصول به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید به راحتی با وجود پمپ باد فندکی موجود در باکس محصول، اقدام به راه اندازی کالا نموده و فضای عقب خودرو خود را به یک تشک و تخت راحت تبدیل کنید. در همین رابطه باید اشاره کنیم که این محصولات عموما به صورت فری سایز طراحی شده اند و همین عامل سبب می شود تا در تمامی خودروها بتوانید بدون نگرانی از این محصولات استفاده کرده و لذت ببرید.

نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که این کالا حدودا دو کیلوگرم وزن داشته و دارای یک عدد ساک حمل نیز می باشد که این عامل حمل و نقل این تشک بادی را بسیار ساده کرده است. هم چنین وجود زیرپایی که فضای عقب ماشین را کامل پر کرده و یک تشک که باعث می شود آن فضا به صورت کامل پر شود باعث شده تا یک محصول فوق العاده به شمار رود. نکته مهم دیگر در رابطه با این محصولات بحث وجود دو عدد بالش بادی مجزا و برچسب تعمیرات می باشد که شما یک پکیج کامل را در اختیار خواهید داشت.

خرید تشک بادی مسافرتی از نمایندگی

خرید تشک بادی ارزان از نمایندگی اینتکس

در بخش‌های قبلی مهم ترین ویژگی های انواع تشک بادی سفری و کمپینگ را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. حال این مسئله بسیار مهم می‌باشد که شما خرید این دسته از محصولات را از نمایندگی اصلی اینتکس به ثبت برسانید. فروشگاه اینتکس ایران مرجع رسمی فروش انواع محصولات بادی برندهای اینتکس، بست وی و اینتایم می باشد که شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر از این نمایندگی اینتکس خرید خود را از میان تنوع بسیار زیاد محصولات بادی به ثبت برسانید.

سایت رسمی فروشگاه اینتکس ایران به نشانی اینترنتی www.intexiran.com همواره در دسترس شما عزیزان می باشد. هم چنین شما می توانید با مراجعه حضوری به نشانی : تهران، جنت آباد شمالی، بالاتر از گلزار شرقی، پلاک ۳۱۳، طبقه همکف نیز خرید خود را به صورت حضوری و در محیط فروشگاه پس از تست سلامت محصول دریافت کنید. شماره تلفن های ۰۹۳۷۶۶۶۸۱۴۶۰۹۰۲۶۶۶۸۱۴۶ و ۰۲۱۵۶۱۹۰۸۴۰ نیز جهت مشاوره و ثبت سفارش در دسترس شما بزرگواران خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha