• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402091913625
  • خبرنگار : 71516

حماس: تصاویر مربوط به اسرای فلسطینی در غزه یک نمایش سخیفانه است

حماس: تصاویر مربوط به اسرای فلسطینی در غزه یک نمایش سخیفانه است

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که انتشار تصاویر و ویدیوهای غیرنظامیان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی و ادعا درباره اینکه آن‌ها از اعضای القسام هستند، بخشی از نمایش سخیفانه و دروغین این رژیم برای ساختن یک پیروزی ادعایی علیه اعضای مقاومت است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، عزت الرشق، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به ویدیوهای اخیر منتشر شده از سوی رژیم صهیونیستی از غیرنظامیان فلسطینی در غزه و برهنه کردن آن‌ها و ادعا درباره تسلیم شدن آن‌ها گفت: انتشار تصاویر و ویدیوهای غیرنظامیان بی گناه فلسطینی در غزه بعد از بازداشت‌شان توسط رژیم صهیونیستی و قرار دادن سلاح در کنارشان تنها بخشی از نمایش سخیفانه و دروغین این رژیم برای ساختن یک پیروزی ادعایی علیه اعضای مقاومت است.

وی گفت: ادعاهای رژیم اشغالگر مبنی بر اینکه این بازداشت شدگان از گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس هستند، صحت ندارد. دشمن صهیونیستی مردان مقاومت را در میدان دیده و آزموده است و می‌داند که آن‌ها هر روز در تمام محورهای جنگ در مقابل نفوذ دشمن می‌ایستند و به حملات به شهرک‌های صهیونیستی ادامه می‌دهند. آن‌ها مردان خدا هستند و تسلیم یا شکست را نمی‌شناسند و شعار آن‌ها همواره این است، یا پیروزی یا شهادت.

طی روزهای اخیر ویدئوها و تصاویری از بازداشت غیرنظامیان فلسطینی در مناطق «جبالیا» و «بیت لاهیا» در شمال غزه از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی منتشر شده است؛ اسرایی که صهیونیست‌ها مدعی‌اند خود را تسلیم کرده‌اند.

طبق این تصاویر که یادآور دوران سیاه تسلط گروه تروریستی داعش بر بخش‌هایی از عراق و سوریه است، نظامیان رژیم صهیونیسیتی به شیوه داعشی‌ها، اسرا را برهنه کرده و بر روی زمین نشانده‌ بودند. ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد این افراد از «نظامیان» حماس هستند که دستگیر شده‌اند و برای بازرسی بدنی برهنه شده‌اند اما ویدئوهایی که به تازگی منتشر شده‌اند دروغ این رژیم را برملا کرده و نشان می‌دهد که این افراد «غیرنظامیانی» هستند که به آن‌ها سلاح داده شده و از آنها فیلم گرفته شده‌ است.

پیشتر نیز مشخص شده بود یکی از این اسرا، «ضیا الکحلوت» مدیر دفتر رسانه «العربی الجدید» در غزه است. العربی الجدید روز پنجشنبه خبر داد تماس خود را با خبرنگارش از دست داده و «حسام کنفانی» سردبیر العربی الجدید گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل عمداً روزنامه‌نگاران را دستگیر، هدف قرار داده و ترور می‌کند تا از مستندسازی جنایات و کشتارهای خود در نوار غزه جلوگیری کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha