• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402091913159
  • خبرنگار : 50228

دبیر منطقه ۱۰ ورزش دانشگاه‌های کشور عنوان کرد

استعدادهای ورزشی در بین دانشجویان خوزستانی/میزبانی دانشگاه شهید چمران از یک رویداد بین‌المللی

استعدادهای ورزشی در بین دانشجویان خوزستانی/میزبانی دانشگاه شهید چمران از یک رویداد بین‌المللی

ایسنا/خوزستان دبیر منطقه ۱۰ ورزش دانشگاه‌های کشور گفت: تمام تلاش‌مان ارتقاء ورزش دانشجویی در استان خوزستان است.

سید حسین مرعشیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در دو ماه اخیر که در دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان مدیر تربیت بدنی این دانشگاه مشغول به فعالیت شده‌ام و نیز عهده‌دار دبیر منطقه ۱۰ کشور مشغول به فعالیت هستم، تمام تلاشمان ارتقاء ورزش دانشجویی در استان خوزستان است. خوشبختانه با شروع ترم تحصیلی نیز ۳۱ رشته ورزشی (۱۶ رشته در بخش آقایان و ۱۵ رشته در بخش بانوان) فعال شده است. 

وی ادامه داد: خوشبختانه مسابقات درون دانشگاهی استان در تمام رشته‌های ورزشی هر دو بخش آقایان و بانوان در حال برگزاری است و بعد از انتخاب نفرات برگزیده دانشگاه‌ها در هر رشته ورزشی، در نهایت ترکیب تیم‌های ورزشی برای حضور در مسابقات منطقه‌ای شکل خواهد گرفت. این مسابقات پیش‌زمینه حضور در المپیاد قهرمانی تابستانه است که مردادماه سال آینده در اصفهان برگزار خواهد شد. 

دبیر منطقه ۱۰ ورزش دانشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: در دوره‌های قبلی مسابقات درون دانشگاهی، بیشتر دانشگاه‌ها نماینده نداشتند یا بدون برگزاری مسابقه، نمایندگانشان مشخص می‌شدند اما خوشبختانه اکنون دانشگاه های دولتی استان در تک تک رشته‌ها تیم داده‌اند و خوشبختانه استقبال دانشجویان از مسابقات در حال برگزاری پرشور بوده است.

وی تأکید کرد: در میان دانشجویان علاقه‌مند به ورزش استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد؛ پیش از این نیز آقای حبیب‌الله اخلاقی فرنگی‌کار خوزستانی از همین مسابقات ورزشی دانشجویی به ترکیب ثابت تیم ملی کشتی فرنگی رسید و حتی حضور در المپیک را تجربه کرد. خوشبختانه اکنون هم با توجه به رویکرد موجود در خصوص ورزش دانشجویی این ظرفیت را برای رشد ورزش منطقه و رسیدن استعدادهای موجود به تیم‌های ملی مختلف بسیار خوب می‌دانم.

مرعشیان با قدردانی از دکتر آخوندعلی رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز و دکتر بهبهانی معاون آموزشی این دانشگاه، خاطرنشان کرد: از من خواسته شد یک رویداد ورزشی بین‌المللی را هم برگزار کنیم و فکر می‌کنم این رویداد در آینده‌ای نه چندان دور احتمالاً در یک رشته انفرادی به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز و با حضور دانشگاه‌های دولتی برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha