• شنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402091812618
  • خبرنگار : 71972

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی:

جای خالی اداره کل "دانشگاه" برای فعال‌کردن مجدد روحیه دانشجویی در "ایسنا" احساس می‌شد

جای خالی  اداره کل "دانشگاه" برای فعال‌کردن مجدد روحیه دانشجویی در "ایسنا" احساس می‌شد

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در تولید دانش و اندیشه و حرکت‌های اجتماعی دانشگاه تأثیرگذار است و توجه جدی خبرگزاری ایسنا و ابتکار مدیریت جدید این خبرگزاری از منظر رسانه‌ای ضروری و قابل‌تحسین است و جای خالی یک بخش فکری برای فعال‌کردن مجدد روحیه دانشجویی و دانشگاهی ایسنا  همانند اداره کل "دانشگاه" احساس می‌شد.

سید نظام‌الدین موسوی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مأموریت اداره کل دانشگاه خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: اساس تشکیل و راه‌اندازی خبرگزاری ایسنا، دانشجویان و دانشگاهیان بوده است و نام‌گذاری این خبرگزاری با نام خبرگزاری دانشجویان ایران نمود همین ماهیت است.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات  با بیان اینکه بخش عمده از خبرنگارانی که این خبرگزاری راه انداختند از طیف دانشجو بودند، بیان کرد: یکی از مراکز اصلی و موردتوجه این خبرگزاری از همان ابتدا دانشگاه بود و در کنار آن در بسیاری از حوزه‌های دیگر نیز توانست تأثیرگذار باشد و به‌نوعی مزیت خبرگزاری دانشجویان ایران، همین وجه دانشگاهی آن است که البته از اوایل دهه ۹۰ کم‌رنگ شده بود.

وی با اشاره به رویکرد جدید سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: با تغییرات مدیریتی در خبرگزاری ایسنا، شاهد ابتکارات و اقدامات جدیدی در این خبرگزاری هستیم، قطعاً قدم‌های مثبتی برای افزایش ارتباط دانشگاه با فضای رسانه شکل‌گرفته و این اقدامات مؤثر می‌تواند گام مناسبی برای رسیدن به اهداف اصلی این خبرگزاری باشد.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دانشگاه در کشور محلی برای تولید علم دانش و تبدیل تضارب آرا، جریان‌های دانشجویی و پیشرو در همه حوزه‌ها به شمار می‌رود و همیشه دانشگاه و جنبش‌های دانشجویی تأثیرات فراوانی در بخش‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کل کشور داشته و توجه ویژه خبرگزاری ایسنا به این بخش جای تقدیر و تشکر دارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه امروز در سیاست‌های کلی نظام که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده توجه ویژه‌ای به بخش دانش‌بنیان شده است، افزود: تجلی‌گاه شکل‌گیری و جوشش این مراکز دانش‌بنیان که پیشران اقتصاد کشور نیز هستند همین بخش دانشگاهی است؛ از این منظر در تولید دانش و اندیشه و حرکت‌های اجتماعی دانشگاه تأثیرگذار است و توجه جدی خبرگزاری ایسنا و ابتکار مدیریت جدید این خبرگزاری از منظر رسانه‌ای ضروری و قابل‌تحسین است و جای خالی یک بخش فکری برای فعال‌کردن مجدد روحیه دانشجویی و دانشگاهی ایسنا  همانند اداره کل "دانشگاه" احساس می‌شد.

انتهای پیام/

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha