• پنجشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402091611717
  • منبع : بازار

در نشست تخصصی سفر جامع مدیران بانک در استان قم تشریح شد

۲۰ راهبرد برای ارتقای سهم از بازار بانک صادرات ایران در استان قم

۲۰ راهبرد برای ارتقای سهم از بازار بانک صادرات ایران در استان قم

​معان شعب بانک صادرات ایران در نشست تخصصی ارزیابی عملکرد و تشریح و تبیین اهداف مدیریت شعب این بانک در استان قم، وضعیت شعب این استان و مشکلات آن را تشریح و راهکارهای ارتقای سهم از بازار و بهبود جایگاه بانک در این استان را بیان کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیدمحمدکاظم مرتضوی اسکویی در این نشست وضعیت عملکرد شعبه ممتاز و دو حوزه استان قم را از منظر منابع سپرده‌ای، تسهیلات، ضمانت‌نامه، اعتبارات اسنادی، مطالبات، بانکداری الکترونیک و سایر شاخص‌ها مورد ارزیابی قرار داد و جایگاه این استان را در بین سایر استان‌ها مورد مقایسه قرار داد.

مرتضوی اسکویی با تاکید بر انجام ۲۰ تاکید و فرمان برای بهبود و برون‌رفت از مشکلات این استان خواستار رعایت  موارد جدی در تحقق اهداف بانک در  استان قم شد.

او مدیریت نقدینگی، رعایت حد مجاز تسهیلات، پیگیری بهبود عملکرد شعب و حوزه‌های منفی، برنامه‌ریزی هفتگی، نظارت مستمر، بازاریابی تهاجمی، توجه به مشتریان در سطوح ده‌گانه، توجه به مشتریان IMI، بازیابی مشتریان و حساب‌های فراموش شده، افزایش افتتاح حساب برای مشتریان حقوقی، آگاه‌سازی همکاران از اهداف و برنامه‌های بانک، شناخت انتظارات مشتریان و ایجاد ارتباط برای جذب منابع آنها، پرهیز از مسائل حاشیه‌ای، تمرکز بر افزایش سهم از بازار، تمرکز بر طرح‌های جدید جذبی بانک، رعایت بسته اعتباری، فروش بسته‌های ترکیبی، تمرکز بر ضمانت‌نامه و اعتبارات اسنادی، وصول مطالبات، کاهش بهای تمام‌شده پول و افزایش نرخ مؤثر تسهیلات  و همچنین استفاده از ابزارهای نوین بانک از جمله «چکنو» و «ست» را از جمله این تاکیدات برشمرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۱۹:۲۵

با سلام . پیشرفت و نفوذ اقتصاد چین در جهان مدیون صنایع قطعه سازی است که توان تولید هر قطعه ورد نیاز صنایع خودرو . لوازم خانگی و صنعتی را دارد . صنایع قطعه سازی کوچکی در ایران وجود دارد که اخیرا شرکت بزرگ قطعه سازی عظام و کروز در زمینه ساخت قطعات خودرو فعالیت می کند انتظار بود که فعلیت خود را گسترش داده و کلیه قطعات خودرو های موجود در ایران چه سبک و سنگین را تولید کند و مشابه ان نیز شرکت تولید فطعات لوازم خانگی و صنعتی نیز راه اندازی شود . و کم کم قطعات مورد نیاز خودرو . لوازم خانگی . صنعتی در چنین صنایع ساخته شود و صنایع خودرو سازی بسمت طراحی و مونتاز بروند همان کاری که چین در مورد صنایع خودرو سازی انجام می دهد . در ایران .عربستان . امارات . .سایر کشورها فقط صنایع مونتاز را گذاشته و قطعات در چین ساخته و در سایر کشور مونتاز و به بازار عرضه می گردد