• سه‌شنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402091410163
  • خبرنگار : 50046

آغاز رقابت ۳۲ نفر راه‌یافته به بخش آوایی مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان شمالی

آغاز رقابت ۳۲ نفر راه‌یافته به بخش آوایی مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی رقابت ۳۲ نفر راه‌إیافته به بخش آوایی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ششمین روز از این دوره از مسابقات آغاز شد.

در بخش برادران، راه‌یافتگان از استان‌های اصفهان، قم، خراسان رضوی، مرکزی، تهران، گلستان و مازندران در رشته‌های ترتیل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت و حفظ کل رقابت می‌کنند. در بخش خواهران نیز در رشته ترتیل، حفظ ۲۰ جزء و قرائت تحقیق ۱۱ شرکت‌کننده از استان‌های خوزستان، لرستان، اردبیل، خراسان رضوی، مرکزی، گیلان، سمنان، مازندران و ‌فارس با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

در بخش قرائت و حفظ  برادران ۱۴ داور در بخش‌های تجوید، وقف و ابتدا، صحت حفظ، صوت، لحن و حفظ استقامتی به بررسی می پردازند. «عباس امام جمعه» و«محمدرضا پورزرگری»، در بخش تجوید، «سید محمدجواد سادات فاطمی» و  دکتر «سید احمد میریان آکنده» در بخش وقف و ابتدا، «رسول آزمایش کندرود» و «رضا دیانت» در بخش صحت حفظ، «احمد ابوالقاسمی» و «حامد ولی زاده» در بخش صوت، «رضا محمدپورنیارق» و  «عباس هاشمی» در بخش لحن و «محمدمهدی بحرالعلوم» و «مهدی حسنی» در بخش حفظ استقامتی در کنار «غلامرضا شاه میوه اصفهانی» به عنوان رئیس هیأت داوران این بخش و «مرتضی مختاری» به‌عنوان  ناظر فنی اجرای راه‌یافتگان به این بخش را ارزیابی می‌کنند.

‌در بخش خواهران نیز «ایمان صحاف» به‌عنوان رئیس هیأت داوران و «مرضیه دیانی» ناظر فنی مسابقات در کنار «اعظم تشیعی فرد» و «زهره صالحی» در بخش تجوید، «ملیحه اسحاق نژاد» و« خدیجه بیرانوند» در بخش صوت و «ناهید سلطانی» و «صدیقه  بارانی» در بخش لحن ، «مریم خطیب» و «فهیمه گلپایگانی» در بخش بخش وقف و ابتدا، «زهرا صریحی نژاد» و «مریم سعیدی» در بخش حسن حفظ، «مریم عادل نیا» و «نجمه شبانی» در بخش حفظ استقامتی، «اکرم غلامی» و «اعظم بنی فاطمی» در بخش هماهنگی و حسن اجرا، اجراهای راه‌یافتگان به این دوره از مسابقات را بررسی می‌کنند.

چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از نهم آذر ماه در شهر بجنورد آغاز شده است، با معرفی برترین‌های بخش نغمات دینی به کار خود پایان داد. راه‌یافتگان به بخش آوایی از سیزدهم آذر ماه رقابت خود را آغاز کردند و این دوره از مسابقات هجدهم آذر ماه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha