• سه‌شنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402091410003
  • خبرنگار : 50405

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

باید برای کاهش آزمون و خطا به فعالیت‌های دانش‌بنیان بها دهیم 

باید برای کاهش آزمون و خطا به فعالیت‌های دانش‌بنیان بها دهیم 

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: ما معتقدیم برای کاهش آزمون و خطا باید به فعالیت‌های علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان بها دهیم، لذا توجه به این موضوع را در اولویت‌های خود قرار داده‌ایم. 

سردار هاشم غیاثی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن ارزیابی خود از نمایشگاه هفته پژوهش امسال مشهد، اظهار کرد: این یک کار ابتکاری بود که ۱۱۰ شرکت دانش‌بنیان در این مکان جمع شدند و توانستند محصولات خود را در معرض دید علاقه‌مندان و فعالان حوزه علم و نوآوری قرار دهند. 

وی افزود: امیدواریم همان طور که رهبری نیز تاکید دارند، مسئولین نسبت به حمایت از این شرکت‌ها توجه لازم را داشته باشند. ما در مجموعه سپاه و بسیج با پارک علم و فناوری و سایر دستگاه‌های مرتبط تعامل داریم و سعی می‌کنیم در حد بضاعت‌مان از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کنیم. 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه ما ارتباطات خوبی با مراکز آموزش عالی داریم، عنوان کرد: این ارتباطات بعضا منجر به امضای تفاهم‌نامه‌هایی نیز شده است‌. ما معتقدیم برای کاهش آزمون و خطا باید به فعالیت‌های علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان بها دهیم، لذا توجه به این موضوع را در اولویت‌های خود قرار داده‌ایم. 

غیاثی با اشاره به تجربه موفقیت‌آمیز تکیه بر علم و پژوهش در تولیدات نظامی، ادامه داد: در کنار اقدامات فناورانه، تجربه باید چاشنی شود، تجربه موفق یک حجت است. دلیل اینکه از برخی شرکت‌های دانش‌بنیان سوال می‌کردم که آیا مشابه تولیدات آنان وجود دارد و اینکه آیا به جهت کیفی تجربه شده یا خیر، دال بر این موضوع بود که در مجموعه سپاه و بسیج در بسیاری از عرصه‌هایی که با اعتقاد و اراده پای کار می آیند، برای تولید محصولات نظامی، بررسی‌های کارشناسی و اولیه توسط کارگروه‌های متشکل از نخبگان بسیجی انجام می‌شود تا بتوانیم تولیدات موفقیت‌آمیزی در حوزه نظامی داشته باشیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha