• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402091309559
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان:

نخستین رویداد تخصصی خدمات کسب و کار در تبریز برگزار می‌شود

نخستین رویداد تخصصی خدمات کسب و کار در تبریز برگزار می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: نخستین رویداد نمایشگاهی تخصصی خدمات کسب و کار همزمان با رینوتکس تبریز ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

محمدجعفر عظمائی امروز، ۱۳ آذر در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: هدف از برگزاری این رویداد، معرفی خدمات اعضا و نهادهای هم‌خانواده صنعت، معدن و تجارت به کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای مرتبط با فناوری‌های پیشرفته و دانش بنیان است.

وی ادامه داد: با توجه به ماموریت محول شده به اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از سوی وزارت صمت، این نمایشگاه برای اولین بار همزمان با رینوتکس تبریز ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تاکید کرد: هدف از برگزاری این رویداد تسهیل روند فعالیت صنایع دانش بنیان از سوی اعضای هم‌خانواده صمت از قبیل شهرک‌های صنعتی، زمین شناسی، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، خانه معدن، و سازمان نظام مهندسی معدن است.

وی گفت: معرفی و شناسایی خدمات مورد نیاز فعالان اقتصادی، کمک به تسهیل فرایند امور شرکت‌های دانش بنیان و فناور، ایجاد فرهنگ استفاده از خدمات کسب و کار شرکت‌های ارائه دهنده از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: نمایشگاه کسب و کار در چهار حوزه، تسهیل و تامین مالی کسب و کارها، امور زیربنایی، صدور مجوزها و خدمات مرتبط با آموزش و پژوهش برگزار می‌شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: جایزه ملی فناوری ربع رشیدی نیز به همت وزارت صمت همزمان با روز اختتامیه نمایشگاه رینوتکس تبریز ۲۰۲۳ به صنوف فناور، دستگاه های حامی فناور، خیران حامی توسعه کسب و کار و فناوری اهدا می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، لازم به ذکر است؛ نخستین نمایشگاه کسب و کار از چهاردهم تا هفدهم آذر ماه همه روزه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز در سالن امیرکبیر از ساعت ۱۳ تا ۱۹ بعد از ظهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha