• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402091309543
  • خبرنگار : 50176

توزیع بیش از ۲۰ هزار سری جهیزیه در کشور

توزیع بیش از ۲۰ هزار سری جهیزیه در کشور

ایسنا/لرستان معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه از توزیع بیش از ۲۰ هزار سری جهیزیه در کشور خبر داد.

سردار سرتیپ سید ضیاءالدین حزنی امروز، ۱۳ آذرماه در آیین اهدای ۸۴۸ سری جهیزیه به نیازمندان به نیابت از ۶ هزار و ۵۶۶ شهید لرستان که با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان انجام شد، گفت: در امر پسندیده ازدواج آسان تمام تلاش‌ها با نهادهای حمایتی صورت گرفته و خوشبختانه طلاق نیز کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه هیچ کارخانه لوازم خانگی در کشور تعطیل نیست، افزود: با راه‌اندازی ازدواج آسان این امر موفق صورت گرفت و با تشکیل خانواده مشکلات فرهنگی کاهش می‌یابد.

سردار حزنی در ادامه صحبت‌هایش اظهار کرد: امسال ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه در قالب ازدواج آسان بین نیازمندان کشور توزیع شده است.

توزیع بیش از ۲۰ هزار سری جهیزیه در کشور

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه بیان کرد: امسال ۴۰۶۸ سری جهیزیه توسط سپاه لرستان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) بین نیازمندان این استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله بعدی با حمایت سازمان بهزیستی این اقدام صورت می‌گیرد، گفت: با ترویج ازدواج آسان شادی بین خانواده‌ها گسترش می‌یابد، اما دغدغه‌های مالی در کشور وجود دارد که با تلاش مسئولان باید برطرف شود.

سردار حزنی اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته در راستای اهدای جهیزیه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و امسال بخشی عظیمی از مشکلات گرما با اهدای کولرهای گازی در استان‌های گرمسیری و جنوبی کشور رفع شد.

توزیع بیش از ۲۰ هزار سری جهیزیه در کشور

این مسئول تصریح کرد: کسانی که از کودک‌کشی رژیم صهیونسیتی در فلسطین دفاع کرده حامی تروریسم بوده چرا که آنها حتی به بیمارستان هم رحم نکرده و افراد بی گناه را شهید می‌کنند.

سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه لرستان نیز در این مراسم گفت: ازدواج و تشکیل خانواده نخستین دغدغه‌ جوانان لرستانی بوده و در این راستا ۸۴۸ جهیزیه مشارکتی قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شد.

وی اظهار کرد: کسی که قصد ازدواج نداشته باشد برخلاف دستور شرع عمل کرده و سنت حسنه ازدواج همواره مورد تاکید پیامبر اسلام بوده و امری مهم است.

توزیع بیش از ۲۰ هزار سری جهیزیه در کشور

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha