• جمعه / ۱۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402091006863
  • خبرنگار : 50199

امام جمعه موقت ساری:

نامزدهای انتخاباتی از تخریب رقبا و اسراف در تبلیغ پرهیز کنند

نامزدهای انتخاباتی از تخریب رقبا و اسراف در تبلیغ پرهیز کنند

ایسنا/مازندران امام جمعه موقت ساری با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم، گفت: نامزدهای نمایندگی مجلس با توجه به شرایط اقتصادی دشوار از اسراف و تخریب رقبا بپرهیزند، لازم است برای گرفتن صندلی خدمت، آبروی انسان‌ها حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نصوری امروز، ۱۰ آذر در خطبه‌ سیاسی نماز جمعه ساری، با تاکید بر رعایت شاخصه‌ها در انتخاب افراد، توسط مردم اظهار کرد: حداقل‌ها را هیات اجرایی و نظارت مشخص می‌کنند و ۱۲ شاخصه‌های مهم عدالت خواهی، هوشمندی، با برنامه بودن، خستگی ناپذیری، پرهیز از اشرافی‌گری، امانت داری، صداقت، عدم وابستگی به کانون‌های ثروت و قدرت، استکبارستیزی، صمیمی بودن با مردم، پایبندی به شعارهای جمهوری اسلامی، شجاع و روراست بودن، تابع ولایت، اعتقاد به ولایت مطلقه دین، پایبندی به شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی و  تحقق نظم نوین اسلامی را در انتخاب خود لحاظ کنند.

خطیب نماز جمعه ساری، با بیان اینکه نمایندگان امروز و آینده مجلس نیز قسم خود را مرور کنند، ادامه داد: انقلاب ما انقلاب ارزشی است، کودتا نبوده و نمایندگان باید مدافع مردم باشند نه اینکه مدافع حزب، جناح خود باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نصوری با اشاره به۱۶ آذر روز دانشجو، خاطرنشان کرد: در آن روز امریکا برای نجات رژیم پهلوی سنگ تمام‌گذاشت، اما ۱۴ اذر اجتماعاتی شکل گرفت؛ شهید چمران که خود دانشجو بود، گفت:" شاهد بودم دانشجویان برای اعتراض امدند اما رژیم ۳ شهید در اعتراضات بر جای گذاشت که روز دانشجو نام‌گذاری شد.

وی با تاکید بر اینکه دانشجو باید با روحیه مومنانه وعدالت‌خواه باشد، یادآور شد: دانشجویان فضای یاس را به فضای امید تبدیل کنند، اندیشه ورز باشند و پایان‌نامه‌ها باید بر اساس حل مشکلات جامعه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نصوری با تبریک روز دریاداران و حضور امیر دریادار شفقت در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ساری، گفت: ناوچه قهرمان ایران در زمان جنگ، با پنج ناو بعث برخورد کرد و پایگاه رژیم بعث را از بین برد تا امنیت ‌ایجاد شود و اقتصاد را تقویت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha