• پنجشنبه / ۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402090906536
  • خبرنگار : 50214

با حضور وزیر کشور انجام شد؛

افتتاح و آغاز عملیات زیرساختهای شهرک ۳۷۷ هکتاری نهضت ملی مسکن یزد

افتتاح و آغاز عملیات زیرساختهای شهرک ۳۷۷ هکتاری نهضت ملی مسکن یزد

ایسنا/یزد وزیر کشور بعد از ظهر امروز ۹ آذر ضمن بازدید از شهرک ۳۷۷ هکتاری نهضت ملی مسکن پردیس زندگی یزد، طرحهای زیرساختی فاز نخست این شهرک را افتتاح و ساختمان عملیاتی و ایستگاه تقلیل فشار گاز این سایت را کلنگ‌زنی کرد.

«احمد وحیدی» در این مراسم ضمن افتتاح طرح گازرسانی فاز نخست این شهرک، عملیات اجرایی ساختمان عملیاتی و پست امداد گاز این شهرک را کلنگ زنی کرد.

وزیر کشور همچنین عملیات برق رسانی به فاز یک این شهرک و زمین‌های جوانی جمعیت که با اجرای ۱۹۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و نصب چهار دستگاه ترانس با مجموع قدرت ۸۷۰ کاوا با اعتباری بالغ بر ۱۹.۵ میلیارد تومان انجام شده است را بهره برداری کرد.

افتتاح و آغاز عملیات زیرساختهای شهرک ۳۷۷ هکتاری نهضت ملی مسکن یزد

افتتاح ۱۳۴۶ فقره انشعاب آب آماده واگذاری این شهرک دیگر طرح مورد بهره برداری توسط وزیر کشور در این مراسم بود.

در حوزه آب در مجموع برای هفت  هزار واحد در این شهرک با انجام ۱۱۷ کیلومتر شبکه توزیع و انتقال انتقال آب و ۸۵ کیلومتر شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب هدف گذاری شده است. البته مجموع اعتبار مورد نیاز برای این طرح ۹ هزار و ۵۹۵ میلیارد ریال است که تاکنون بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در این طرح هزینه شده‌ است.

«محمدرضا عظیمی زاده» مدیرعامل سازمان‌همیاری شهرداری های استان یزد در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح پردیس زندگی به وسعت ۳۷۷ هکتار شامل ساخت هفت هزار واحد مسکونی به‌صورت ویلایی است.

وی افزود: در حال‌ حاضر اسکلت ۵۹۶ واحد درحال اجراست که اسکلت ۴۹۰ واحد کامل و سقف آن اجرا شده است.

وی از در حال انجام بودن مرحله تیغه چینی حدود ۲۵۰ واحد در این سایت خبر داد و گفت: نماسازی برخی واحدها نیز شروع شده است.

افتتاح و آغاز عملیات زیرساختهای شهرک ۳۷۷ هکتاری نهضت ملی مسکن یزد

عظیمی زاده گفت: برق‌رسانی و ابرسانی و گازرسانی فاز اول سایت انجام‌ شده و امروز عملیات اجرایی ایستگاه تی بی‌ اس( تقلیل فشار گاز) آغاز می شود.

به گفته وی، درحال‌حاضر ۶۵ دستگاه ماشین سنگین در حال اجرای آماده‌سازی و خیابان کشی بخش دوم سایت که ۳۲۷ هکتار وسعت دارد، هستند.

وی گفت: آماده‌سازی فاز اول سایت تقریب تکمیل شده است و امیدواریم فاز اول سایت را تا پایان سال به‌صورت نیمه‌ساز آماده تحویل کنیم.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان گفت: امادگی داریم حدود ۲۰۰ واحد را در فاز اول در دهه مبارک فجر تحویل مردم بدهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۱۳:۴۶

من تو یزد زندکی می کنم، یک ساله دارم میرم مسکن و میام، ولی هیچکس نمیدونه این خانه ها و زمین هایی که میگن دقیقا کجاست، یکی میگه روستای محمدآباده، یکی هم میگه روستای شحنه، فقط موندم چطور کلنگ زنی میشه، ساخته میشه، ولی تا حالا یه دونه یزدی ندیده، آدرس بدین ببینیم واگعیه یا کیکه