• سه‌شنبه / ۷ آذر ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402090705223
  • خبرنگار : 50130

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان:

مجموعه ورزشی حجاب سنندج احیاء می شود 

مجموعه ورزشی حجاب سنندج احیاء می شود 

ایسنا/کردستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، از تلاش مسئولان استان برای احیاء مجموعه ورزشی ویژه بانوان حجاب سنندج از طریق مشارکت بخش دولتی با بخش غیردولتی و افتتاح مجموعه تا دهه مبارک فجر خبر داد.

 اکبر محمدی امروز سه‌شنبه، هفتم آذر ماه سالجاری در بازدید از مجموعه ورزشی حجاب سنندج با تاکید بر لزوم ورود و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در عرصه ورزش استان گفت: خوشبختانه رویکرد دولت سیزدهم تعامل، همکاری و حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی در تمامی عرصه‌ها است که در همین راستا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان نیز آماده بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های قانونی جهت حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی در سطح استان است.

وی با اشاره به احیاء، بازسازی و نوسازی مجموعه حجاب سنندج افزود: این مجموعه ورزشی از سال ۱۳۶۰ بنا شده است که متاسفانه با توجه به فرسوده بودن ساختمان و تجهیزات ورزشی عملاً به مجموعه ای غیر قابل استفاده مبدل شده بود که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان با استفاده از ظرفیت‌های ماده ۲۷ قانون الحاق (۲) و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی زمینه لازم جهت احیاء این مجموعه ورزشی را فراهم کرد. 

محمدی عنوان کرد: این مجموعه ورزشی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در حال تکمیل و بهره‌برداری است که امیدواریم تا آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شاهد افتتاح و بهره برداری این مجموعه و تقدیم آن به جامعه ورزشی استان باشیم.

در پایان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان از آمادگی این سازمان جهت همکاری و تعامل و همچنین کارسازی جهت حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت : امیدواریم با رویکرد مجموعه مدیریتی استان شاهد ورود سرمایه‌گذاران و رونق تولید و در نتیجه توسعه همه جانبه استان باشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha