• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402090604106
  • خبرنگار : 50295

امام‌ جمعه شهرستان طارم:

پویش «صبح زیتون» اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه است

پویش «صبح زیتون» اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه است

ایسنا/زنجان امام‌ جمعه شهرستان طارم گفت: با کاشت نهال درخت زیتون در طارم تلاش می‌کنیم حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم و یاد و خاطره همه شهدا، بخصوص شهدای غزه را گرامی بداریم.

حجت‌الاسلام مهدی منصوری امروز (دوشنبه، ششم آذر ماه) در آیین اجرای پویش مردمی «صبح زیتون» در شهرستان طارم با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: امروز شاهدیم که مردم مظلوم فلسطین، بخصوص ساکنان غزه زیر هجمه جنایت‌کاران عالم و تعدادی از کشورهای غربی، در رأس آن‌ها رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان قرار گرفته‌اند.

وی بیان کرد: امروز با این کار، درختکاری را به دانش‌آموزان و فرزندان خود آموزش دادیم و فرهنگ‌سازی کردیم. با توجه به طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور، فرزندان ما خواهند آموخت که نگهدار طبیعت باشند، زیرا این امانت خداوند در دست ما برای نسل‌های آینده است.

امام‌ جمعه شهرستان طارم گفت: منابع‌ طبیعی امانت گذشتگان در دست ماست و باید از این امانت برای نسل آینده مراقبت کنیم. روحانیون باید در معابر و مجالس به مردم یادآوری کنند تا مراقب طبیعت باشند.

در ادامه، فرماندار طارم نیز گفت: حضور دانش‌آموزان در چنین برنامه‌هایی موجب می‌شود تا آن‌ها در بزرگسالی از حامیان غزه و مردم مظلوم فلسطین باشند.

رضا انبارلو اظهار کرد: پویش مردمی «صبح زیتون» در حمایت از مردم عزه با حضور دانش‌آموزان، مردم و مسؤولان در روستای دستجرده شهرستان طارم برگزار شد تا به این بهانه بتوانیم فرهنگ مقاومت را هرچه بیشتر بین دانش‌آموزان نهادینه کنیم. حضور دانش‌آموزان در چنین برنامه‌هایی موجب می‌شود تا آن‌ها در بزرگسالی از حامیان غزه و مردم مظلوم فلسطین باشند. همچنین اینگونه می‌توانیم با حمایت مردم و دانش‌آموزان، از مردم مظلوم غزه حمایت کنیم.

او افزود: زیتون، نماد صلح و درخت مفیدی است. از درآمد این نهال‌ها، مردم استفاده خواهند کرد. مردم دوستدار طبیعت هستند و با حفظ و صیانت از منابع‌ طبیعی کمک‌ حال اداره‌ کل منابع‌ طبیعی و آبخیزداری خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha