• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402090603888
  • خبرنگار : 50616

شهروند آمل به دنبال کسب ششمین قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است

شهروند آمل به دنبال کسب ششمین قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است

ایسنا/مازندران سرمربی تیم شهروند آمل، پس از کسب نخستین پیروزی تیمش درشروع فصل جدید مسابقات لیگ برتربسکتبال باشگاه‌های کشور، هدف نهایی این تیم را کسب ششمین قهرمانی در این مسابقات اعلام کرد.

مسعود فلاح در گفت‌وگو با ایسنا،گفت: تیم شهروند آمل در چند سال گذشته با حفظ ترکیب اصلی خود و اضافه کردن چند بازیکن جوان و ملی پوش همواره به عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ مطرح بوده و برای رسیدن به جام قهرمانی ششم در این فصل تلاش خواهد کرد.

وی افزود: برای امسال نیز تمرینات خوبی را درآمل پشت سرگذاشتیم و بازیکنانی هم که در اردوی تیم ملی بودند، آمادگی خوبی داشتند و با برگزاری یک اردوی نهایی پیش از اعزام به زنجان توانستیم به هماهنگی تیمی و اجرای برنامه‌های تاکتیکی برسیم.

شهروند آمل به دنبال کسب ششمین قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است

سرمربی تیم شهروند آمل درخصوص بازی تیمش برابر تیم هیات زنجان اشاره کرد و ادامه داد، بازی با تیم هیات زنجان، نخستین بازی تیم شهروند در این فصل پس از قرعه استراحت در هفته نخست بوده و خوشبختانه با عملکرد خوب بازیکنان موفق به پیروزی ۵۰ بر۴۳ شدیم.

فلاح اضافه کرد: دراین بازی سعی کردیم تا همه بازیکنان تیم شهروند درجریان بازی قراربگیرند تا هم درجریان مسابقات لیگ و هم شرایط هماهنگی با بازیکنان تیم فراهم شود.

وی به بازی دوم تیمش برابر تیم ارومیه اشاره کرد و گفت: این بازی روز ۱۷ آذر به میزبانی شهروند آمل برگزار می‌شود و قطعاً در بازی خانگی به پیروزی فکر می‌کنیم و کسب امتیازهای لازم برای صعود به مرحله دوم مسابقات است.

مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور با حضور هفت تیم شهروند آمل، هیات زنجان، شرکت ملی حفاری خوزستان، هیات جانبازان و توان‌یابان یزد، آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد، فولاد هرمزگان وهیات ارومیه در دو گروه سه و چهار تیمی به صورت رفت وبرگشت برگزار می‌شود.

شهروند آمل به دنبال کسب ششمین قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است

تیم آمل درگروه یک این مسابقات که تیم‌های هیات زنجان وهیات ارومیه حضور دارند، هم‌گروه است.

شهروند آمل قهرمان چند دوره اخیر لیگ برتر و یکی از تیم‌های پرسابقه درلیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha