• یکشنبه / ۵ آذر ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402090503499
  • خبرنگار : 50175

۵۲۸ کانون‌ فرهنگی ـ هنری در لرستان فعالیت می‌کنند

۵۲۸ کانون‌ فرهنگی ـ هنری در لرستان فعالیت می‌کنند

ایسنا/لرستان مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد لرستان گفت: نخستین دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری ویژه بانوان استان با رویکرد آموزش و توانمندسازی مدیران این کانون‌ها، ۹ آذرماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

محمد چگنی‌نژاد امروز، پنجم آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نخستین دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی ـ هنری ویژه بانوان استان لرستان، ۹ آذرماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی با هدف آموزش و توانمندسازی مدیران کانون‌های ویژه بانوان برگزار می‌شود، ادامه داد: الگوسازی، انتقال تجربیات و توانمندسازی مدیران این کانون‌ها از دیگر اهداف این دوره آموزشی است.

چگنی‌نژاد با بیان اینکه این طرح آموزشی طی سه دوره برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی یک روزه با حضور ۳۶ نفر از مدیران کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد لرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: گام دوم این دوره به‌صورت غیرحضوری و متمرکز از طریق سامانه آموزش ستاد کانون‌های مساجد(بچه‌های مسجد) به همت اداره‌کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد کشور برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد لرستان با اشاره به اینکه گام سوم دوره به‌صورت حضوری و متمرکز در تهران با دعوت از مدیران کانون‌های تخصصی بانوان برگزار خواهد شد، افزود: آموزش مهارت‌های مدیریت و رهبری در تشکیلات، آشنایی با عرصه‌های حضور اجتماعی زن و راهبردها و راهکارها و آشنایی با نقش زنان در تعالی خانواده از سرفصل‌های محتوایی این دوره آموزشی است.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری بانوان در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه دختران جوان و بانوان، همچنین در جهت توجه بیشتر به مباحث خانواده‌محوری راه‌اندازی شده‌اند، گفت: در حال حاضر ۵۲۸ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان لرستان فعالیت دارند که از این تعداد، ۳۶ کانون ویژه بانوان و مابقی نیز کانون عمومی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha