• شنبه / ۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402090402080
  • خبرنگار : 50204

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

رسیدن به عزت و سربلندی، جز استقامت و پایداری راهی ندارد

رسیدن به عزت و سربلندی، جز استقامت و پایداری راهی ندارد

ایسنا/مرکزی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رسیدن به عزت و سربلندی جز استقامت و پایداری راهی ندارد و این استقامت ها بود که کشور ما را مقتدر کرد.

حسین مظفر ۴ آذر در  یادواره شهدای جهادکشاورزی استان مرکزی، اظهار کرد: دو رویداد مقابله با رژیم شاهنشاهی و ۸ سال جنگ تحمیلی باعث شد تعداد زیادی از فرزندان این مملکت فداکاری کرده و جان خود را تقدیم کنند.

 وی با بیان اینکه افتخار یک ملت به رویدادهایی است که در سایه این رویدادها، ملت و کشور از ذلت به عزت می‌رسند، گفت: مجاهدان با استقامت و جانفشانی و فداکاری ایران را به اوج قله های عزت و شرف رساندند.

وی با بیان اینکه هرچه داریم از ایثارگران و مجاهدان راه خداست، گفت: همین ها سبب شده که ایران نسبت به رقبای خود درا مراتب بالاتری قرار بگیرد. همه باید همواره راه و یاد شهدا را گرامی بداریم چراکه با گذشت زمان و به برکت وجود شهیدان هم‌اکنون ایران به نقطه‌ای نورانی در جغرافیای زمین مبدل شده و نقطه امید و آرزوی انسان‌های حق‌گراست.

مظفر ادامه داد: خانواده شهدا شهید دادند اما بدانند مزایای فراوانی هم برای شهید و خانواده ها باقی مانده است، یکی از این مزایا این است که خداوند وعده داده شهدای شما نمرده اند پس به زبان نگویید که شهیدان شما مرده اند و این در آیاتی از قرآن هم بیان شده است. شهیدان برای کسب نام و نان به شهادت نرسیدند، آنان برای نام خدا و حراست از آرمان‌های الهی و وحیانی و نظام الهی و همچنین حراست از ولایت فقیه جان خود را از دست دادند و امروز وظیفه ما پاسداری از خون شهیدان و زنده نگه داشتن یاد آنان است.

وی تاکید کرد: شهیدان در جوار حق آرمیده‌ و با خون خود بهشت ابدی خریدند و با خدای متعال معامله کردند پس به آنها افتخار کنید، بویژه اینکه هر کسی لایق این درجه رفیع نیست و توفیق شهادت نصیب هر کسی نمی شود.

مظفر خاطرنشان کرد: مردم غزه با استقامت و پایداری توانستند در مقابل رژیم پر قدرت استکبار بایستند و پیروز شوند و آنان را این چنین سرافکنده کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی در سایه فداکاری و حضور در صحنه و استقامت رقم می‌خورد و ملتی که در یک کشور اسلامی زندگی می‌کند، باید با مقاومت و نفوذناپذیری، در مقابل هجمه‌های دشمن بایستد و عقب‌نشینی نکند.

وی بیان کرد: استقامت و پایداری در راه حق  در کشور ما رواج پیدا کرده و این استقامت، فشاری که از سوی جبهه استکبار به این کشور تحمیل می شود را خنثی کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha