• پنجشنبه / ۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402090201297
  • خبرنگار : 50283

اهمیت یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید

اهمیت یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید

ایسنا/گیلان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رشت گفت: در جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها بیان شود تا جوانان و نوجوانان با آگاهی از این پیشرفت‌ها به آینده امیدوار باشند.

حجت الاسلام رجب اسماعیل پور امروز پنج شنبه دوم آذر ماه به مناسبت روز بسیج طلاب و روحانیون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته بسیج ایام مبارکی است و امیدواریم در این هفته مبارک، اتفاقات خوبی برای کشور و انقلاب اسلامی رخ دهد و این درخت تناور و تنومند بسیج همچنان در مسیر پیشرفت و پیش برندگی انقلاب اسلامی همانند سالهای گذشته موثر واقع شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رشت گفت: در دوره‌ای که اسرائیل ضربه فنی شده و رفتنی است، در روزهایی که مقاومت غزه، فلسطین و جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی به ثمر می‌نشیند همه این اتفاقات ثمره خون شهدا است.

وی افزود: در شرایطی که آرام آرام فضا و بستر تمدن نوین اسلامی آماده می‌شود روحانیت آگاه و با بصیرت باید بداند که چه بگوید و برای آگاهی از این چه گفتن‌ها؛ بهترین منبع مراجعه به بیانیه گام دوم انقلاب است.

 حجت الاسلام اسماعیل پور تاکید کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب حضرت آقا راه را مشخص کرده و اگر صحبت‌های حضرت آقا را به عنوان امام جامعه قبول کنیم، گوش فرا داده و تحلیل کنیم همان مسیر جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه باید کلید واژه‌ها و سرشاخه‌ها را بگیریم و در جامعه نشر دهیم، افزود: این وظیفه اصلی همه اقشار به ویژه روحانیت در عصر جهاد تبیین است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رشت گفت: در بیانیه گام دوم تاکید مقام معظم رهبری جهاد تبیین با امید و نگاه خوشبینانه به آینده است.

حجت‌الاسلام اسماعیل پور تاکید کرد: البته این نگاه خوشبینانه متکی به واقعیت‌های عینی و صادقانه است و باید واقعیت ها را بازبینی و بازگو کرد تا ذهن جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی روشن شده و با آگاهی از پیشرفت هایی که در مسیر انقلاب اسلامی رخ داده به آینده امیدوار باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha